My World

My World

Tuesday, October 19, 2010

Walk Walk While Work.. :P

Apo ko bondo nyo neh aku tuleh..kalau ada cikgu BI kat sini jangan marah ye..saja ja translate sebijik-sebijik...maksudnya jalan-jalan sambil bekerja...hehe..

Ceritanya begini...tadi lepas waktu sekolah, aku teman kawan aku, isma (kaunselor sekolah..saja ja nak bagitau..hehe)..kami p cable car untuk uruskan lawatan pelajar pada minggu depan...lepas p cable car p pusat kraf lak..tak banyak pon aku nak cerita..cuma nak tempek gambar ja banyak-banyak...hehe..meh tengok gambar-gambar kat pusat kraf dulu...




Kat pusat kraf ni kami p bahagian canting batik gak..teringin gak nak canting batik..tapi masa p tadi tak dapat nak try sebab ada renovation sikit kat situ...aku ngan isma pon berposing la..hehe



Lepas tu kan..p underwaterworld lak..ni sebelum pelajar wat lawatan, cikgu-cikgu p melawat dulu..tapi 2orang cikgu jela..hehe



Pastu nak p Galeria Perdana lak..tapi tak sompek dah..dah kul 5 dah..sok la pulak aku teman isma p galeria tu...on the way balik tu, dengan keadaan ngantok + kelaparan, singgah la kedai makan D' Janggus..adeh terlupa pulak nak amek gambaq kuew tiaw udang yang besh tu... :P

No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...