My World

My World

Sunday, July 31, 2011

Oya dah pandai cakap..



muka baru bangun tidoq..


seronok dapat minum ayaq..


Lebih kurang sebulan tak jumpa oya, bila jumpa hari ni dah pandai cakap dah dia..pantang tanya soalan, dia memang akan jawab..

Oya dok umah tok dia sorang lagi..aku pi jumpa kejap tadi..masa aku pi tu dia tengah tidur..pastu bila terjaga, dia memang tak layan aku..maklumlah baru bangun tidur..

Lepas tu aku try la main-main ngan dia..tangkap gambar dia..pastu dia main-main handset aku tu..pastu dia dah gelak-gelak dah..bila aku nak balik dia nak ikut pulak..sampai nak salam ngan aku pun dia tak nak..aku pegi naik moto je..kalau naik kereta tak kisah sangat nak bawak dia balik rumah aku..tapi sebab dia nak ikut sangat, aku bawak jela naik motor pun..memang aku dah biasa bawak anak-anak sedara aku naik motor..tapi seriau la jugak auliya ni buas..

Alhamdulillah kami sampai di rumah aku dengan selamat..malam ni aku tak dapat pergi terawih, jaga auliya..mandikan dia tadi, pastu suapkan nasi..sekarang dia tengah main-main..lari-lari dalam rumah ni..seronok betui dia main..tambah-tambah sepupu dia ada..dia sorang ja perempuan..sepupu2 dia semua lelaki..tadi mama dia call..tengok la video dia borak ngan mama dia ni..comey je.. :)


video


video


Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak..Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna untuk kita semua dan lebih baik berbanding tahun-tahun lepas..Gunakanlah kesempatan Ramadhan kali ini untuk menggilap hati kita yang pudar dan nafsu-nafsu hitam yang bertakhta di hati kita selama ini..Selamat berpuasa kepada semua umat Islam seluruh dunia.. :)




No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...