My World

My World

Tuesday, January 3, 2012

Jadual Saya..


Inilah jadual saya..jeng jeng jeng..


Tidak ku sangka..dapat mengajar math semua untuk tahun ini..seronok tak terkata..hehe..Alhamdulillah..ingatkan ada jugak ajar sivik..I enjoy teaching math..tapi ajar sivik pun enjoy jugak.. :D

Kalau tengok kepada jadual tu, aku dapat mengajar 2 buah kelas rancangan khas..kelas terpilih daripada kalangan pelajar 4a & 5a UPSR..mereka ini lah yang diharapkan untuk memberi kecemerlangan kepada sekolah dalam peperiksaan PMR..namun, kelas lain pun turut diberikan tumpuan..

Bila dapat mengajar kelas RK ni, aku agak cuak jugak, nak kekalkan prestasi depa untuk subjek matematik..aku kena cuba sedaya upaya untuk membawa mereka ke pentas kecemerlangan bagi subjek math ni..InsyaAllah, i'll try my best..

Dah kebetulan mengajar kelas RK ni, aku pun diberikan jawatan yang agak mencabar untuk aku..Setiausaha Kelas Rancangan Khas..Sebagai setiausaha ni, aku kena bertanggungjawab untuk segala program RK yang dibantu oleh pihak kaunselor dan AJK KRK yang lain..tu aku dok pikiaq, program apa nak buat ek untuk depa2 ni..sebulan mesti ada 1 program untuk depa..

Takpelah, itu nanti aku akan bincang dengan pihak atasan dan guru-guru yang terlibat..kelas tambahan pun kena berjalan seperti biasa untuk KRK ni..semoga aku dapat melaksanakan tugas ni dengan jayanya..semakin lama menjadi guru, semakin banyak pengalaman yang aku dapat..aku sangat seronok.. :)

Selain jawatan Setiausaha KRK, aku jugak jadi guru kelas 3 Diamond, Ketua guru penasihat Pandu Puteri, Guru penasihat Kelab Hoki, AJK blok, JK Jemputan & Sambutan, Guru rumah sukan Syahbandar dan tugas-tugas lain yang mungkin bertambah nanti..

I want to be a great teacher! InsyaAllah..

Ok, baru nak pulang dari sekolah..daaa..

2 comments:

::thexieza:: said...

selamat mnejalankan tugas..:)

missNick said...

good luck....klu sy mengajar math tak tau la mcm mana....diri sendiri pun terumbang ambing hahaha....

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...