My World

My World

Wednesday, December 29, 2010

Jawatan ketua panitia sivik sedang menantiku..


(masa meeting tadi)

Itulah jawatan yang aku kena pegang untuk tahun depan..

Disebabkan aku jadi ketua panitia sivik, jadual aku semua dipenuhi dengan subjek sivik..

Jurusan aku kat universiti memang takdak kena mengena dengan sivik..tapi disebabkan sekolah ni kekurangan guru sivik dan kelebihan guru sains, aku terimalah arahan untuk mengajar sivik..he..

Kawan aku lagi best, jadual dia takdak mengajar apa pun.. Cuba tengok kat bawah ni..




Jangan tertipu ya..ismajulian ni kaunselor..jadi memang dia tak mengajar subjek apa pun..jadual dia ni kira halimunan la..sebenarnya jadual guru kaunseling adalah fleksibel..ia ditentukan oleh guru itu sendiri..bila nak buat sesi kaunseling, konsultasi, relief kelas 2 waktu sehari, dan sebagainya..

Setiap guru ada tugasnya masing-masing..selain ketua panitia sivik, ada lagi jawatan lain aku kena pegang..ketua pandu puteri, ajk hoki, ajk kebersihan utk majlis rasmi, dan sebagainya..sapa-sapa yang berpengalaman tu silalah beri tunjuk ajar..aku ni baru setahun jagung jadi warga pendidik ni..kalau ada salah silalah tegur jugak supaya aku dapat belajar dari kesilapan dan memperbaiki diri untuk menjadi lebih baik..


ain, zam & el...zam tengah kusyuk mencatat minit mesyuarat


10 comments:

Rossnie said...

selamat menggantikan tempat saya..hehe..muka smua mcm baru bangun tido jer..lawak2..tahun baru semua pkai shawl..hee..chayok2 gals

mala_yusof said...

Selamat Maju Jaya..Gee :)

AFIIA said...

a'a lah..dah byk dgar cekgu sains terlebih....kecian lah bakal2 cekgu sains macam kami nih

Gee Jah Noor said...

Rossnie: skang dh xmen tudung bawal..hehe..xdela, kebetulan ja hari ni pakai shawl..berdebar2 ni nak menggantikan tempat kamu..heee

mala_yusof: Time kacih.. =D

AFIIA: insyaAllah mgkin nt time afiaa posting ada kekosongan subjek sain..batch akak ni ja kurang bernasib baik..

Namie Amir said...

owh wondergurlsku...daku merinduui kalian..sob sob

Gee Jah Noor said...

kami pun merindui anda..huhu..

♥..cik_mas..♥ said...

gud luck cikgu :)

Gee Jah Noor said...

tengkiu cikgu.. =D

liyana said...

selamat malam cikgu! hehehe

Gee Jah Noor said...

selamat tengahari..hehe

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...