My World

My World

Friday, December 10, 2010

Camne boleh tak perasan lesen dah expired ni...



Alamak malu pulak tengok gambar lama kt lesen tu..asal lain je muka aku tu..hehe

Untuk pengetahuan semua, walaupun umur aku menjangkau 24 tahun, aku baru je habis lesen P ni bulan lepas..tapi boleh pulak aku tak perasan..sampai lah hari ni aku dok memandu guna lesen ni ja..aku baru ja tengok expired lesen ni...haiyaaa...nasep belom kena tahan dengan polis...

Dalam hati aku dok ingat hujung bulan 12..rupanya hujung bulan 11 dah habis P aku..

Tapi kalau aku pi renew, makan masa jugak kan..esok aku nak keluar..hari-hari pun aku keluar..hehe..ada sapa-sapa yang tahu tak kalau tak renew lagi boleh tak? kalau ada sapa-sapa yang tahu tolong lah bagitahu aku..kot-kot la ada yang kerja JPJ mai baca blog aku ni..tolongla komen..jasa anda amat dihargai..hehe..

Kalau aku pi renew besok, tak dapat la aku keluar..setakat keluar dekat-dekat tu ok lagi kot..kat kampung aku ni memang takde roblock punye..chewaaah berani nya cakap macamtu.. kena ada roblock baru padan muka kau gee..

Please, sapa-sapa yang tahu tentang kemusykilan aku ni boleh la memberikan pendapat..nanti aku belanja main internet free kat kedai aku setengah jam..hehehe :P

Oklah, sekian, terima kasih... ('',)

11 comments:

Cik Tqah said...

hohoho...cmne ley xpasan gee.. kami pon br renew mggu lepas..hikhik.. anyway..sok p renew k..rini kan tutup

Gee Jah Noor said...

sbb dlm fikiran dok ingat ujung bln 12..hehe..tu la sok baru nk p renew..

nora said...

masalh std tu hehehe

Cik Mary said...

kene renew cepat. nanti expired betul2.hehe

ahmad endo said...

standetlah tu lupa...hehehe

ellya86 said...

ehh gee, reniew lesen kat pejabat pos jer, sekejap, leh dapat kejap tue gakk..

Gee Jah Noor said...

nora: std? ape tuu? huhu


Cik Mary: okeh, sok jugak akan gi renew.. =D


ahmad endo: itu la, memang ada penyakit lupa sikit bab2 lesen ni..hehe


ellya: kt post office jap je ek...ingatkan byk hari baru siap...

nadia Aiifa said...

salam.....orang baru nk komen sekaki
taper tanak renew, tapik kena selalu main peek-a-boo ngan JPJ...kikikikikiki

Gee Jah Noor said...

w'slm...
main peek-a-boo tu cmne tu? macam main2 sep2 ek..hehe..
sok nak kena p renew gak la..susah hati kalau xrenew..huhu

Kuasai minda said...

Nasib baik tengok sendiri lesen dh expired, kalau minta abang polis trafik yang tahan tengah jalan yang tengokkan...camne?

Gee Jah Noor said...

kalau abg polis yg tengokkan, ape lagi wat tekejut la..seolah2 xtau lesen tu dh expired..memang xtau pun..huhu

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...