My World

My World

Wednesday, November 23, 2011

Kempunan kek comel comel..


22.11.2011.. Selamat hari lahir untuk adikku yang ke dot dot dot.. beza umur aku dan dia cuma setahun ja.. sapa yang tau umuq aku tau la umuq dia.. hehe..

Kelmarin aku pi la cari kek.. angan-angan nak beli kek secret recipe.. tapi tak kesampaian.. faham-faham jela..hehe.. aku pun beli la kek kecik kecik yang comel comel..

Memandangkan rumah aku ramai anak sedara yang kecik-kecik.. yang memang gilakan kartun.. tambah-tambah ultraman, sin chan, doremon.. aku pun pilih kek-kek yang ada katun-katun tu.. walaupun bukan befday depa.. tapi depa yang akan habiskan.. mestila depa suka kalau ada katun-katun tu.. aku beli empat bijik..

tadaaaaaaaaa....


Bila aku bawak balik rumah dan tunjukkan kat anak sedara aku.. punya eksaited nak makan.. aku pun panggil adik aku untuk potong kek.. tak dak pun buat seperais2.. hehe

Aku rasa sikit ja..sebab kenyang lagi.. ingat nak makan petang-petang sikit.. ada 4 kek kan.. banyak tu..hehe

Seharian kelmarin memang sibuk.. keluaq merata gak la.. pi bank, pi repair blackberry yang rosak.. sampai kat rumah dah kul 6 ptg.. aku pun tengok kek dalam peti... dah habissssssss.. atoiii kempunan ceq.. memang la cepat habis.. budak-budak kecik tu kan suka.. patutnya aku simpan sikit habuan aku.. sob2.. takpala.. bukan nya tak boleh beli lagi.. saja mengada.. :D begitulah ceritanya.. nak tengok bola malam ni.. Gudluck Harimau Muda!

4 comments:

~Nana BamBam~ said...

comel je kek cawan tuh..nak 1..hehehe

Gee Jah Noor said...

panggil kek cawan eh..cumil je..nak bg pun dah abes..hehe

Anonymous said...

hihi,,schedabp3..:))

Gee Jah Noor said...

cik anon: i know who r u..hehe..

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...