My World

My World

Tuesday, March 8, 2011

Maafkanku...


Maafkanku..
aku memang menyayangimu..
tetapi aku terpaksa..
aku terpaksa mengabaikanmu..

Maafkan aku sekali lagi..
tak ku minta jadi begini..
tak ku duga perasaanku sebegini..
semoga perasaanku terhadapmu datang kembali..
seperti dahulu..

Wahai blog ku..
hehehe.. :p

itulah sajak aku yang tak menjadi..aku masih tidak bermood menulis blog..ke mana hilangnya mood aku ini? haiyaaa..tapi hari ni disebabkan belum ada mood menulis blog, dapat jugak aku menghasilkan satu entry...tahniah untukku..hahak..

oklah, itu saja bebelan aku..daa...

p/s: tengah bermood nak cuti sekolah..nak pergi bercuti..merehatkan badan, minda dan fikiran.. :D




No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...