My World

My World

Sunday, February 27, 2011

Entry khas buat Azmil Hafiz..


Tika dan saat ini aku sudah berada di Langkawi..pada hujung minggu yang lalu (hari khamis lepas), aku pulang ke kampung setelah hampir 3 minggu tak pulang..

Menjadi kebiasaanku, kalau pulang ke kampung, mesti nak pergi ke rumah abangku..nak tengok azmil hafiz yang baru berusia 2 bulan pada 26 Februari 2011..aku memang suka main-main ngan baby ni.. :D

Alang-alang pegi tengok azmil hafiz, aku pun nak belajar buat cupcakes dari kakak iparku..mana tau boleh buat bisnes kat langkawi ni..hehe..itu aku cerita kemudian lah..sekarang nak cerita pasal azmil hafiz..

Aku dah pernah buat entry pasal hafiz..bolehlah jenguk kat SINI..SINI dan SINI..
Hafiz sangatlah comel masa baru dilahirkan..

Tapi, siapa sangka..sebenarnya hafiz mengalami masalah yang aku sendiri pun tak tahu nak terangkan macammana..kakak ipar aku kata pembuluh darah banyak terkumpul kat kawasan muka dan kepala..sebab tu kemerah-merahan kat muka sebelah kirinya..


tapi beliau tetap comel.. (ni umo sebulan)


ni lagi comel.. (2 bulan)


comel secomel-comelnya..


sangat comel..


dengan kakaknya, oya.. (auliya)


hafiz dah debab..


hafiz masa berumur 1 hari


umur 7 hari..


Masa aku main-main dengan dia aritu, sangatlah tak banyak ragam..tapi aktif jugakla..tak duduk diam jugak..he..dia macam nak berborak-borak dengan kita bila kita bercakap-cakap dengan dia..sekali-sekala dia senyum..

rindu pulak kat hafiz...

Bila dia lapar, atau tak selesa bila pampers dia penuh dengan isi baru dia nangis..time nak tido, senang ja..lepas minum susu terus tertido..

Entry ni aku tujukan khas untuk azmil hafiz..semoga dia cepat membesar dengan sihat dan dapat recover kemerah-merahan kat muka dia..dan menjadi cergas macam abang-abang dan kakaknya (amir afiq, arif ikhwan, akhyar auliya)..

Di sini, aku ingin meminta kawan-kawan yang membaca entry ini tolong doakan untuk anak sedara aku sekali..doakan azmil hafiz cepat sembuh..terima kasih yang teramat atas doa korang..

Oh ya, hampir terlupa pulak..nak cerita pasal cupcake..aku letak gambar jelah..hasil cupcakes yang aku dan kak ipar aku buat..tapi kak ipar aku yang lagi banyak buat..aku tolong2 je..hihi..tapi aku dah tau la camna nak buat..lepas ni boleh la aku buat bisnes.. :D







Ok, tamat dah cerita hari ini...da..


p/s: Mak ndak doakan hafiz cepat sembuh..(mak ndak: panggilan oleh anak-anak sedaraku)


5 comments:

soffya cik bulan said...

pia pn doakan yg sama...
makcik doakan awak cpt sembuh ye si comel azmil n terus kuat menempuhi yg akn dtg....
insy...amin..

Cik Tqah said...

sian kat azmil.. xper la gee.. janji die sihat..

amier said...

alaaa ciannya...

misrerama said...

insyalh mesti sehat mcm auntie die... :)

ayucinta said...

insyaallah..ayu dokan utk ank buah geejah ye..aminn..:)

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...