My World

My World

Wednesday, June 1, 2011

Riuh-Rendah Rumah Ceq Apabila Dipenuhi Dengan Anak Saudara..


Petang tadi abang aku 1 keluarga datang..termasuklah si budak nakal oya tu.. :D

Budak ni memang tak boleh duduk diam..anak-anak sedara aku yang lain semuanya hero..oya sorang ja pompuan..dia main jugak dengan depa..1 rumah dia pusing berlari-lari...

Aku ada rekod video dia lari-lari..nanti lah aku letak..nak letak gambar-gambar dulu..

1st aku letak gambar anak buah aku yang sangat comel ni..adik oya (azmil hafiz)..merah-merah di muka dia macam dah berkurang sikit..hope lepas ni akan berkurang kesemuanya..


ololo tiutnye...


ngan mashunye..


seterusnya tak lain tak bukan gambar oya..gambar dia yang paling banyak..


muka ngantok je..


isk2 tengok gayanya..dah la duduk atas kerusi terbalik..haha


panjat jangan tak panjat..


khusyuknya makan...


makan ka tidoq ni??


ni pulak gambar oya dan abangnya, arif ikhwan...

oya panggil kt abang dia bukan ikhwan, tapi ukhwan..haha


oya memang suka makan...


yang ni pulak abang sulung oya, amier afiq..



afiq dan sepupunya, imran

ok, tamat cerita..nak pi sambung main dengan depa..depa masih di rumah aku..tataaaa :)


5 comments:

syana mizwateva said...

nape nga muka adik oya?mcm tnda lhir jer...

CikHaniBhulat said...

comel nyew...sian baby yang muka dia merah2 tu..moga cepat ilang.. =)

Gee Jah Noor said...

syana mizwateva: mula2 tu ingatkan tnda lahir..tp bukan..doktor kata pembuluh darah dok kt luar kulit tu..moga azmil cepat sembuh..

CikHaniBhulat: thanks! :)

One Explorer said...

Semoga azmil cepat sembuh, amin...

Gee Jah Noor said...

amin..tq!

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...