My World

My World

Tuesday, June 14, 2011

Video kedahagaan melampau..kesian.. :D


Layannnnzzz... :D

video


video


video


bercuti kat Jakarta dan Bandung ni aku tak update pon story macam aku update kat Surabaya aritu..kemalasan kemelandaan..he..korang tengok yang cerita-cerita kat surabaya jela ye..



ni ada 2 keping gambo masa bercuti aritu..2 keping je? cukupla..aku dah letak banyak kat fb..he


sweet pic ni.. :)

rombongan cik kiah ke jakarta & bandung..

ok, sehingga bertemu kembali..daa...


p/s: jangan tiru kesemua aksi-aksi dalam video di atas.. :p

6 comments:

iffah imani said...

buat lah tutorial mcm mana nak pakai shawl mcm heliza 2..berkenan sangat...

Akulah Pak Lan said...

Wah bestnya dapat bercuti...
Feels like I need a vacation too...A nice one..

Ct Sue90 said...

Sian kak heliza..uhhuhuu..

Raff_Biey said...

wah ,. kak Heliza memang comel laaaaa , sunko2 !

misrerama said...

syoknya berjalan2!!!

Nur's Diary said...

ea...nak jugak belaja camne nak pakai tudung cam heliza tuh!!!pleazzzzz!!!heeeee

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...