My World

My World

Tuesday, December 20, 2011

Seronoknya mereka.. :))



Kalau ada funfair kat mana-mana mesti penuh dengan orang..seronok bawak anak masing-masing bagi main kat funfair tu..tak terkecuali budak-budak sekolah, remaja-remaja yang datang sendiri nak main-main permainan yang menguji keberanian..

Dah masuk kali ke 3 pun aku pergi funfair tu.. (jadi drebar ja..) bawak anak-anak buah..hehe..tapi kali ke 3 tu aku bawak oya, ikhwan dan izwan..aku bagi naik yang mainan budak-budak je la..tapi ada 1 tu aku bawak oya naik macam buaian pusing-pusing..laju jugakla dia pusing..Ya Allah cuak tak terkata..tapi oya relax ja..berani sungguh ini budak..

Ni video yang sempat aku rakamkan..seronoknya depa ni main..oya lagi terserlah keseronokannya.





Oya kata kat makndak dia sebelum hantar pulang ke rumah "nanti mai lagi na.."
dia nak pi lagi la tu.. :D

3 comments:

Mama Awin said...

eee...bestnyer

missNick said...

ala teringat la plak zaman masa kanak2 riang dulu....bukan main happy klu dapat pegi funfair hehe....

Gee Jah Noor said...

Mama Awin: Bestt.. :)

missNick: tu la..terloncat-loncat dibuatnye..hehe

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...