My World

My World

Thursday, December 1, 2011

Budak demam campak dah sihat..


Walaupun tak sihat sepenuhnya lagi, dua-dua anak sedara aku yang kena demam campak hari tu bukan main cargas lagi bermain di rumah aku pagi tadi.. Oya la nak datang sangat rumah aku..dia cakap kat mama dia 'Oya nak pi mah tok..'

Tengok la gambaq kat bawah ni..dalam dok demam campak tu boleh lagi main basikal..ni dia taktau naik lagi..kalau dah tau kayuh, rasanya merata dia p..


  Ni la peace oya..bila suruh buat peace, gini la jadinya.. :D


Kecik-kecik dah pandai nak dukung adik..sampai macam nak tercekik adiknya tu..huhu..


Azmil hafiz dah pandai nak kalih channet tv lak..


Ini budak demam pandai buka peti ais minum ayaq sendiri..


Sampai tengahari ja oya dok kat umah aku..lepas zohor abang aku pun pulang..lepas zohor tu pulak rumah aku ada buat kenduri kesyukuran sikit..mak aku jemput geng2 mengaji dia..

meh meh makan bihun sup..

Ok, tu ja cerita ceq pada hari ini.. papai.. :D

2 comments:

Cik Bhulat said...

wah, dah sembuh nak..moga sembuh sepenuhnya cepat2...

Gee Jah Noor said...

Amin.. :)

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...