My World

My World

Saturday, December 17, 2011

Apabila kanak-kanak berada di dunia mereka..


Seronok tengok kanak-kanak bermain dengan aktif..tapi kadang-kadang naik lelah la jugak tengok mereka bermain tanpa mengenal erti penat..last2 kita yang jadi penat..huhu 

Video satu: 1 heroin lawan 5 hero.. 
video

Video 2: Imaginasi yang tinggi..kalau boleh semua superhero beliau nak jadi..tapi ultraman lah menjadi sumber inspirasi..Arif Ikhwan nama diberi.. 
video

Video 3: Adegan meminta belas kasihan..
video

Video 4: Doremon..
video

Video 5: main gosok gigi bear pulak..sapa yang cipta teddy bear nanti buatlah gigi skali..sure kanak-kanak lagi suka bermain begini.. :D
video

Video 6: Sang hero jatuh tersungkuq..haha
video

Video 7: Menjadi kebiasaan kalau kanak-kanak bermain, tak pernahnya tak bergaduh..nasib ada seorang puteri datang memujuk.. :D
video

Sekian alkisah kanak-kanak riang..mari kita layan gambaq pulak.. :D

mereka yang tomel..

penggemar ultraman nomot 1

abang dan adik..

gaya superhero..

dengan lagak masing-masing..

oya pun turut serta..

kunun-kunun macho la..hehe


ini aksi kiut yang sengaja dibuat apabila disuruh berlakon gosok gigi..hehe..

Sekian sahaja cerita tentang anak-anak buah ku yang bermacam-macam aksi ni..semoga mereka cepat membesar dan menjadi orang berguna..

P/s: Oya mai lagi tau nanti..boleh makndak update blog..oya mai baru makndak semangat update blog..hehe..

2 comments:

~Nana BamBam~ said...

huhuhu..tergelak tengok gelagat bebudak tuh... :)

Gee Jah Noor said...

hehe..bebudak cmtu la..mcm2 kerenah.. :D

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...