My World

My World

Friday, December 9, 2011

Oya kena tahan kat wad..sian dier...


Dah dua malam oya kena bermalam di wad..hari ni masuk hari yang ke tiga di wad, keadaannya semakin pulih..masa aku sampai tadi dia tengah baring minum susu..

Lepas nurse tambah air kat badan dia dan kemudian nurse buang sambungan wayar ke tangan dia tu, bukan main aktif lagi..kalau tak takleh lari-lari sebab ada wayar tu..lepas buang wayar, dia jadi hiperaktif..risau pun ada tengok dia..takut nanti lelah balik..

Walaupun masih ada jarum lagi di tangan dia, langsung dia tak rasa sakit..masa tengah main-main tu dokter masuk nak cek dia..terus senyap (takut kut)..dokter cek cek, pastu dokter kata dia dah boleh balik..Alhamdulillah..tapi kena tunggu surat dari dokter dulu baru boleh pulang..

yeaaayy saye dapat loti..

saye nak makan loti ni..

 harap-harap saye boleh balik la hari ni.saye rasa dah sihat..

 ni handset makndak, saye suka main handset makndak..

saye kena pam gas dulu sebelum pulang..

video di bawah ini menunjukkan keaktifan oya yang tidak boleh disangkal lagi..jarum dok ada kat tangan tu langsung tak dipedulikannya..isk2..jangan lari sangat ceq, satgi kena masuk wad balik.. :D semoga oya sihat dan sihat untuk hari-hari seterusnya..

video

No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...