My World

My World

Thursday, December 9, 2010

Terjumpa Raja Farah masa tengah shopping.. Comelnye die..


Kat kl pun shopping lagi? haiyaaa suke benar shopping ye gee jah oi..

Alaaa duit lebih pegi surabaya tu, shopping la sikit kat kl..sebelum balik ke kedah..hehe...

Series, kat surabaya tu aku tak shopping sangat pun untuk diri aku..aku beli survenior untuk kawan-kawan, hadiah untuk family, sedara mara, sepupu sepapat, anak buah, anak kucing..ehh mana ada anak kucing kat umah...selebihnya tu barula shopping untuk diri aku ni..

Surabaya banyak tempat lawatan yang besh je..kalau bandung tu aku rasa memang tak cukup la duet yang aku bawak..silap hari bulan gadai abes cincin, gelang semata-mata nak shopping kat bandung...haha melampau gila la kalau macam tu..aku tak da la sampai tahap itu...

Ok, berbalik kepada tajuk post ini..2 hari yang lepas..masa nak bayar bil berukband, terserempak ngan raja farah..ada yang tak kenal raja farah ke..yang pelakon tu la..baik ngaku kenal.. :P


tak makeup pun cun beb..


Ada orang Brunei dok bergambar-gambar ngan dia..sebelum tu orang-orang Brunei tu bergambar ngan kawan aku dulu..heheh...pastu kawan aku pun tegur raja farah..aku pun cakap nak bergambar lah ngan raja farah...sebab dia sangat comelll..memang natural beauty..


tingginya raja farah ni..aku yang tinggi ni pun kalah ngan dia..hehe..tinggi ka aku ni? :P


Kawan aku pun same jugak..natural beauty..tapi taknak la puji dia lebih-lebih..tapi..dah terpuji dah sikit kat sini..hehe.. aku ni je tak beauty..aku memang sedar diri ye...

Aku tak la minat sangat raja farah..tapi aku suka tengok lakonan dia..memang berkesan..artis-artis ni memang aku tak minat sangat..kecuali Dato' Siti je yang menjadi idola aku...

Lepas tu aku jumpa lagi sorang artis ni...


ooh heliza, i minat u lah...haha saje je kan... =D


Aktiviti bergambar memang menjadi aktiviti wajib kite orang.. hehe


macam-macam la gaya die ni.. :P


ini la rombongan Brunei itu..


try gaya hip hop pulak.. =D


yang sebelah kanan sekali tu ika, adik ija..muka sama kan..cumel..


Terima kasih kat kawan aku yang sudi luangkan masa teman aku shopping..walaupun sekejap..artis pulak teman aku shopping? ohh tidakkk...he, artis pun orang biasa kan..kalau dia bukan artis pun aku tetap buat entry ini..

Bukan dengan ija je..dengan kawan2 lain pun..sejak aku aktif blog ni, kamera handset aku tu pun aktif berfungsi lah...ke mana-mana saja aku pergi lepas tu mesti aku nak story..dah nama blog aku pun my story my memory..he...

Lepas shopping, ija pun menyambung kerjanya..terkejar-kejar die..memang busy sungguh..

Oh ye, masa ngah shopping tu ade budak kecik nak bergambar ngan ija...comel giler lah budak ni...nak anak comel macam ni..hehehe *tiba-tiba


kecik-kecik dah pandai posing...


Sampai sini saja cerita aku untuk tengahari ini..papaiyaa...

18 comments:

Anonymous said...

kak..gemok x raja farah..??ttbe lak nk menyibok ni..hahaha

Gee Jah Noor said...

tak jugak gemuk..tak jugak kurus.. hehe.. berisi sikit je..tp sesuai la ngan ketinggian dia..

cik mas said...

brape la kan tinggi raja farah 2....mcm 170 cm jek..huhu
tapi die memang cun pun....
lagi2 cik heliza helmi tuh..mmg neutral beuty... gee jah pon ok pe...comel sgt2... :)

kalo free jenguk entry ni ye... simple je...
http://masluvnerul.blogspot.com/2010/12/ratu-hati-saya.html

shazailaana said...

heliza gak yg cumel...ska2..=)

Liyana said...

alahai comel nye kamu berdua :)

Gee Jah Noor said...

♥..cik_mas..♥: baiklah..sy akan menjengah.. :)
rasanya tinggi dia memang dlm 170 kot..sy xtermasuk golongan comel ni..hehe

Ana Je La: hehe dia tu memang.. :)

liyana: sape yg berdua tu? saya ngan ija ke saya ngn raja farah? hehe

maria said...

alolo comelnye :)

Gee Jah Noor said...

ohh sy tidak comel..yang lain2 tu yg comel.. =D

Wirda Azurainie said...

wahh, bila leh terserempak dengan u all nie? hari tue adik wirda terserempak dengan kak heliza kat wangsawalk. dornag kata comel gilerr mcm anak patung. geram sebab time tue xjoin dorangggg :(

misrerama said...

semua pon comeyh......suke heliza......awk org kdh yer?

Gee Jah Noor said...

wirdawahid: ha nape xjuin dorang..lau x dah boleh jmp heliza..hehe..
insyaAllah 1 ari nanti akan jmp jugak.. :)


misrerama: yep orang kedah..awk kedah jugak ke?

NadGorgeous said...

wah! jeles kot! haha
kimsalam kat kak ija erk? huhu

Gee Jah Noor said...

jap nak kira..bape orang dah kim salam ni...
wahhhh dah ramai kim salam..
ok2, nt akan dikirimkan salam kt ija..insyaAllah.. :)

Anonymous said...

cute lah akak,and Raja Farah pown cute gak!!

Gee Jah Noor said...

raja farah memang kiut miut...

soffya cik bulan said...

bilalah dpt jumpa artis-ija nihh pulak ye...huhuhuh

Gee Jah Noor said...

nanti pia kt kl mesti terjumpa jugak artis-ija ni..hehe

Miss Anis said...

tingin nk jumpa laa.....

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...