My World

My World

Saturday, February 5, 2011

Video Maghia Elena yang kelakar.. :P


Gambar hiasan.. :D




Aku taktau la korang tergelak ke tak bila tengok video di atas ni..aku memang tergelak-gelak la bila tengok keletah maghia ni..sempoi je dia..

Maghia, rindula kat u! nak jumpa nak peluk2 lagi..hehe..dia memang banyak cakap..sangat peramah..masa dok depan dia hari tu aku siap cakap kat dia yang aku ni pemalu sikit..dia kata biasala tu mula-mula kan..

Huhu memang dia memahami aku..lama-lama aku pun jadi banyak cakap..memang segan ngan diorang ni..tapi dorang very friendly, aku pun jadi selesa dan senang bersembang dengan diorang..tapi aku banyak diam jugak sebab aku suka dengar diorang berborak..suka tengok diorang buat lawak dan suka sangat tengok diorang sembang dengan ija..


Kat bawah ni ada lagi video kelakar..maghia terkejut..heheh..



Video seterusnya diberi tajuk 'Ada aku kesah?'



Pastu video comel ija & maghia..



Haha banyak benau aku letak video kali ini..layan jelah..ok, bye!


14 comments:

Tak Suka Menaip said...

love mahgia dan heliza 2...2-2 sengal...hahaha

Tak Suka Menaip said...

video y last 2 paling lucu....hahahaa

seorangan bernama apulzafirul said...

haha. .mmg cute :D

soffya cik bulan said...

ija..!!!
whhh maghiaa!!!

nizam 95 said...

hahahahah lucu nyeeee!!!!

Sara said...

LOL Kak Maria mmg lawak la. haha

khairunnisa ♥ said...

video maria terkejut tu paling kelakar ^__^

Anonymous said...

ahha yg first video tu lawak.=D

chii said...

mula menjadi follower maria gak..sgt x menipu,,ehehe..:p

alexa yussida said...

hahahha yg last tu xleyh blah..:D

nini said...

hmm boleh lah . .

farhananey said...

hahhahaa.. yang last sangad best=='
hahahhahh

mizz TaSyA said...

best nyew..=)

Miss Anis said...

mmg cOmey......like2

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...