My World

My World

Thursday, February 17, 2011

Ija & Gee berduet..lagu Akim (janji) hihihi




Hahahaha funny betul la video ni..yang pertamanya funny sebab sah-sah kesumbangan aku terserlah kat video ni...serius aku memang tak pandai nyanyi..suara aku tak sesuai langsung untuk menyanyi..tapi aku hentam jugak menyanyi..hehe

Yang keduanya, kitorang boleh tersalah-salah lirik..lagu ni sebenarnya baru je aku dengar kat radio..dan terus tersuka..ija pun suka sangat lagu ni..so tanpa ketahuan lirik yang sebenarnya, kitorang menyanyi jugak.. :P

Lagu ni lagu Akim..ciptaan sepenuhnya oleh Akim..kat bawah ni lirik yang sebetulnya..

Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Chorus
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Ulang Chorus

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Ulang Chorus

Takkan menduakanmu


p/s: perasan tak berapa banyak entry yang aku buat dalam masa 1 hari aku bertemu ngan ija? banyak betul entry yang boleh terhasil kan.. :D bolehla jenguk-jenguk kat SINI, SINI, SINI, DAN SINI ..dan lepas ni ada lagi entry yang boleh buat yang mana masih berpakaian sukan ini..ngeee.. :P

ok, bye!


6 comments:

Shawl's@ayucinta said...

Alamak x dpt tngok video geejah..tp ija n gjah comel..

Nisa Adnan said...

haha comel sgt both of u ^^
i loike~

Siti Norlizawati said...

wahhh ape lg G jah g la msk AF9 lak hehehhe...

Lady FarRa said...

comelnya video ni..part yg kuat tu yg hujung2 ja..hehe..tp comel..=)

dayapelangi said...

hye kak gee jah.

due2 comel la.
teruje jumpe akak semalam.

http://dayahiedaya.blogspot.com/2011/02/pulut-kuning-heliza-helmi.html

Miss Anis said...

hahahha kelakar...

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...