My World

My World

Thursday, February 3, 2011

Indahnya ciptaan Tuhan..


Aku tersangatlah mengantuk ketika ini..tapi aku gagahkan diri gak untuk update blog aku ni..hehe..

Sekarang aku sedang berada di rumah mak kakak ipar aku..di tepi pantai..betul2 tepi pantai..siap boleh dengar bunyi laut lagi ni..

Aku datang sini sebab esok aku nak pergi kenduri kahwin kawan aku kat machang..so aku angkut sekali mak aku, akak ipar aku dan anak-anak buah aku datang kelantan ni...(kak ipar aku dok ngan mak aku kat kedah)

First time aku drive sendiri datang kelantan..jalannya sangat mencabar bila lalu dekat Grik tadi..tapi best jugak la..aku memang suka jalan bengkang-bengkok ni..suka lap..heheh..setelah berjam-jam drive akhirnya sampai jugak kat kelantan..Alhamdulillah..

Tak nak cerita panjang-panjang, aku cuma nak menyatakan kesyukuran aku dengan anugerah yang Allah berikan atas muka bumi ini..masih panjang umur aku dan dapat menikmati keindahan yang ada di bumi ini..

Sangat terpaku melihat keindahan pantai di kawasan rumah kakak ipar aku ni..petang tadi aku sempat ambil 2 keping gambar ni..


syukur di hati masih mampu menikmati keindahan ciptaan-Nya



rumah warna biru tu la rumah kak ipar aku..betul-betul tepi pantai..


Sama-samalah kita bersyukur dengan nikmat ciptaan-Nya.. :)

Ok, sampai sini dulu entry aku..nak pegi tido ni..ngantuk sangat..selamat malam semua..



1 comment:

Cik TeN10 said...

wahh..bestnye dpt jejalan tepi pntai time ptg2..
ehh gi kenduri lg?..bila giliran akak plak ni?..hihi (^.-)

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...