My World

My World

Friday, December 3, 2010

Upin & Ipin VS Gee & Ija Part 1 (Di Surabaya)


Assalamualaikum..

Hai..nama saye Gee..

Ni kawan saye..Ija..

Ini kisah kami berdua..
Eh bukan la..ini kisah kami semua..

Hehe tetiba pulak jadi upin & ipin..saja nak buat kelainan sikit..memandangkan aku kat ind0n dan kesuntukan masa nak update cerita, so aku cerita berdasarkan gambar sahaja..orait..

Korang-korang yang teng0k gambar ni janganlah termuntah pulak ye..sebab memang banyak gambar aku dan kawan aku ni..dah nama p0n mai bercuti bersama dia kan..

Kalau korang rasa nak termuntah jangan muntah kat bl0g aku pulak..muntahla kat luar rumah korang..hakhak..

Ok, mari kita teng0k gambarnya ya ibu-ibu dan bapak-bapak..

ini la rombongan kami ke Surabaya

opah saye pesan gunalah masa sebaiknya untuk update blog

kak Ros tangkap gambar kami bila tiba di Surabaya

di indonesia, toilet dipanggil kamar kecil

kenapa kawan saye ni macam gemok..

Opah suruh kami makan tengahari..

marila ikut kami makan..

kawan saye ni putih sangat la..bak sikit putih tu kat saye..

ini antara lauknya..ikan pirannha..hehe

jum pergi shopping..

seterusnya kami makan malam di warung bethania

klasik betol warung ini

cantik view nya..tapi kualiti gambar blur pulak

mari makan malam..

sambal belacan yang marvellous

tempe penyek yang sodap

saye kekenyangan..

Okeh, tamat Part 1..esok sambung part 2 pulak di Surabaya..daa...('',)

5 comments:

liyana said...

wah seronot nye berjalan2 :D

Gee Jah Noor said...

hehe..seronok2 :)

soffya cik bulan said...

wahhh seronoknyer gee.
pia ni ketinggalan..hri tu bru baca satu2 part, bru sedar yg gee gi surabaya dah..
yg muda1 tu adik ija ek, ke sape ek

Gee Jah Noor said...

soffya cik bulan: ha tu banyak tu pasal gi surabaya..kena baca semua tau..hehe..aah yg paling muda tu adik ija..baru form 1..

Miss Anis said...

seronoknya dpt bercuti.....

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...