My World

My World

Thursday, December 2, 2010

Selamat Tinggal Malaysia


Di pagi-pagi buta ini, ketika berada di KLIA sempat lagi aku mengupdate blog..heheh..sempat sokmo..aku rasa sayang sangat nak tinggal blog aku ni..kat surabaya nanti agak-agak boleh online tak ye...

Kalau dapat online aku akan update cerita-cerita aku di sana...kalau tak, tunggu aku balik malaysia lah..

Ok! tu saja penulisan aku pagi ni..tak boleh taip banyak-banyak..kesuntukan masa..heh...

Sebelum menamatkan penulisan aku kali ini..mari kita tengok gambar yang sempat aku tangkap...

nama saya gee jah

ni kawan saya..dia memang suka memanjat..

taktaula kenapa dia sorang je yang berkerut..

tiba-tiba dia tinggi dari saya..hehe

Ok, itu saja..

Selamat tinggal Malaysia..Kita ketemu semula hari Ahad ini..Semoga semuanya selamat..tata..

13 comments:

ahmad endo said...

best!!

DayaMohamed said...

waaa.. besnyeee !!

Nurhayani said...

ohh. kak gee jah pegi surabaya dengan kak heliza ek? hehe

pwincess AJA said...

enjoy ur holiday k.gee!;)))

Unknown said...

nak ikut nak ikut nak ikut nak ikut................ huhuhuhu

Gee Jah Noor said...

ahmad indo: besh2..hehe

Gee Jah Noor said...

daya pelangi: seronokk..mai la juin..heee

Gee Jah Noor said...

AJA: tq.. :D

Gee Jah Noor said...

nuryani: aah..heee.. =)

Gee Jah Noor said...

nizam95: marila..dtg sendiri..hehe

Cik TeN10 said...

aaaa..tak leh tgk KLIA!!perasaan nak balik Mesia makin mebuak2!!huhu btw bestnye dpt g jejalan!!

Gee Jah Noor said...

fatin: huhu sabo2..nt blk jgk ke malaysia..gi jenjalan mmg besh..hehe

my nurul fatihah bt mohd badrul said...

wow!! seronok la akak sbb jalan2 ngan kak heliza...saya xde pon...:(

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...