My World

My World

Wednesday, January 19, 2011

Bertudungkan Selimut.. :P


Hai...hari ni saya keja baring dan tidur sahaja..memang bosan..tapi apakan daya..itu saja yang termampu..heh..


tudung style baru.. :P


Kali ni memang demam yang sangat teruk yang pernah aku rasa..sampaikan semalam aku tak dapat tidur..kepala sangat lah berat..sekejap2 terjaga...

So hari ni aku tak lah pergi kerja..pagi tadi pegi klinik ambil ubat dan MC...dokter bagi aku MC selama 2 hari..memang baik betollah dokter tu..sangat memahami aku..memahami yang demam aku memang teruk kali ini..


nak tunjuk bukti mc 2 hari..heheh


Makanya, esok aku tak pergi sekolah lagi la..tapi tengok keadaan jugak..kalau aku bangun pagi esok dan terasa sihat sepenuhnya, aku akan pergi sekolah..nak selesaikan kerja yang belom selesai...tapi kalau masih belom sihat, alamatnya buat kerja kat rumah lah...

Ok, itu saja..doakan aku cepat sembuh..bye!


3 comments:

♥..cik_mas..♥ said...

cikgu demam sempat update blog...caiya lah gee jah :)

Arshieda Nabila said...

alahai...siannye...musim demam kot skrang.....tape2....mkn ubt n mnum air msak bnyk2 ea?^_^

Gee Jah Noor said...

♥..cik_mas..♥: haha biasalah blogger tegar.. :P

Arshieda Nabila: aah musim demam ni skang ni..time kasih ye.. :)

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...