My World

My World

Monday, January 17, 2011

Mode: Serabut, bercelaru, pening, sayu, pilu, bengong, nak demam & lain2..huhuh


Dalam 1 hari ini, banyak benda yang berlaku yang telah menyerabutkan mindaku, mencelarukan fikiranku, membengongkan kepalaku, mensayukan hati aku dan memilukan jiwaku, macam2 lah..

Sampaikan rasa nak demam..bangun tido petang tadi rasa susah nak bernafas (hidung tersumbat), sakit tekak dan badan mulai panas..



Tapi apa pun yang berlaku, kita tetap kena senyum.. =D




Senyum itulah pengubat jiwa dan senyum itulah juga penyeri hati..walaupun dalam keadaan diri yang terumbang-ambing dipukul ombak ini..heheh

Tadi aku pegi makan malam ngan housemate aku..lepas makan tu terus makan ubat..






Pastu gi relax2 jap kat tepi laut..sementara menunggu nak pegi amek kawan aku lagi sorang yang pegi mengajar tuisyen..






Kami bertiga ni masing2 ada masalah tersendiri..dan kami bertiga ni sama pulak kurang sihat hari ni..

Malam ni sebelum tidur aku kena siapkan kerja-kerja aku dan kena bersedia untuk handle meeting panitia sivik esok..aku kena mempengerusikan majlis sok..huh cuak dan nebes nih..tak penah-penah aku bercakap kat depan masa meeting...

Oh Tuhan berikan aku kekuatan esok..dan berikan kekuatan untuk aku jalani hidup aku pada hari2 seterusnya...aku percaya apa yang terjadi pada diri aku ni ada hikmah disebaliknya...

Ya Allah, kuatkanlah aku dan jangan biarkan aku putus asa...memang berat ujian dari Mu ini..namun aku pasrah dan berserah segalanya kepada Mu.. ('',)


senyum tak perlu kata apa-apa.. :)


3 comments:

.::zaimah::. said...

get well soon..
setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya..:)

♥..cik_mas..♥ said...

jaga kesihatan baik2... :)

armouris said...

info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...