My World

My World

Wednesday, January 12, 2011

Muka Tensyen kah ini?



Agak-agak ni betul2 muka tensyen ke?

Nak kata tensyen sangat tu tak la jugak..masih boleh mengawal emosi..

Cuma penat sikit bila masuk kelas budak-budak yang pandai bercakap ni..setiap masa kira nak bercakap saja..suara aku pun hampir tenggelam..

Lega sikit bila waktu dah habis..aku pun melepaskan mereka untuk keluar rehat...

Ni waktu rehat pun nak habis..aku pun nak cau dulu...daa..


5 comments:

Cik Tqah said...

sabar la gee..budak2 br nk stat nakal..

liyana said...

jgn sampai kurus sgt nt ye cikgu.. hehe

niesa said...

cmne nk wat background cntek cmni??hehe

KhairUnNisa said...

cmne nk wat background cntek cmni nih?

Gee Jah Noor said...

Cik Tqah: memang penuh dengan kesabaran..huhu

liyana: makan tetap no1..hehe

Nisa & KhairUnNisa: background ni download kt the cutiest blog..try cari background yg besh kt ctu..byk yg cntik2..

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...