My World

My World

Wednesday, October 20, 2010

Aku Dah Jadi Guru PA System..

ngah kusyuk wat keje..hehe

Amboi sejak bila aku jadi cikgu yang kena handle PA system ni..haha..sejak 3, 4 ari ni la..aku dok jaga budak-budak yang lepas exam PMR ni la..macammana boleh terjadi tu entahla..nasep baik la aku ni suka bab-bab teknikal ni...so aku tak lepaskan peluang untuk belajar macamana nak uruskan PA system ni..dari la hari ahad, masa tayangan video, aku jaga PA system..dibantu oleh pelajar-pelajar yang salu handle bahagian ni...

Kemarin ada raptai persembahan pelajar sempena bulan bahasa..laptop aku la yang digunakan untuk donlod video n lagu untuk persembahan tu..so aku la kena dok jaga laptop ni masa raptai n masa persembahan betol-betol arini..ni aku tempek gambaq masa aku dok jaga PA system tadi..n ada gambar students-students yang sedang membuat persembahan...

bersama isma, kaunselor merangkap guru vokal..hehe

ngan kak farah hana, guru kelas 3B


Persembahan koir kelas 3RK1

Sajak + nyanyian 3E & 3G

Sketsa yang melawakkan..3RK3

Nyanyian + Sajak 3B

Pelajar-pelajar form 3

Aku memang minat bab-bab teknikal ni..ada kawan aku sorang ni salu gelarkan aku penyelamat dia, sebab bila ada problem pasal teknikal ka..contohnya printer problem, aku godek-godek sampai ok jugak..tapi kalau dah tak bleh repair tu, antaq kedai jugakla..tapi aku cuba gak repair sampai buleh..salunya berjaya la..hehe..aku penah pasang paip air sendiri..haha macam la orang len tak penah kan...ada lagi la keja teknikal tapi tak nak la gitau banyak-banyak :P ..ada gak kawan aku penah kata badan aku ni banyak gen laki..haha..gen la ye, bukan kromosom hokay.. :)

Hehe..tu je aku nak cite..da... :P

2 comments:

ina said...

ooo dah ader keja part time ek...x pa..nanti nk belajar cara2 mencantikkan blog

Gee Jah Noor said...

tu la mesti k aisyah rindu kat g xnmpak g kt bilik guru kan...heeee..bleh2, nt kta kumpulkan blogger2 smktp..hehe

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...