My World

My World

Sunday, October 17, 2010

Koleksi Handset Ku Yang Berwarna Putih...


Walaweeiihhh banyak nye nset...putih lak tu kesemuanya...aritu aku baru je cakap nak bli blackberry..tapi tak jadila..baik beli nokia yang macam blackberry udah le...huhu...opss! terlebih sudah...huhu tolong jangan percaya ye kawan-kawan..semua tu bukan nset aku...ada 3 ja yang betol-betol nset aku...agak-agak korang yang mana? ha teka jangan tak teka...

dah teka ke? ha meh tengok betul tak jawapannye...nset aku yang sebenar-benarnya adalah sony ericsson tu..yang dah buruk tu..memang nampak la kelamaan aku menggunakan nset tu...aku beli masa aku tahun 2 di ums..iaitu ujung tahun 2006..lama kan..dah 4 tahun umurnya..sayang sangat kat nset ni..dah berapa kali jatuh tapi still ok..memang berketahanan tinggi...paling teruk jatuh masa aku ngah nek moto..tengah asyik bawak motor, nset ni tiba-tiba kuar dari poket..kedebabooommm jatuh (dasat betol sound effect..hehe)..terburai kesemua isi perut nset ni..aku dah kecut perut takut tak berfungsi dah nset ni..masa tu ada 1 nset je..aku pon on balik..tengok-tengok ia berfungsi seperti biasa..fuh leganya...nasep la tak ada moto @ keta yang langgar nset ni..lau tak memang innalillah la..huhu...

Nset aku yang ke-2 adalah nokia n79..aku baru je beli bulan 3 aritu..lepas je dapat gaji yang 3 bulan tu...dah lama sangat aku nak pakai nset baru..aku beli yang smua lengkap pakejnya yang ada wifi, gps, 3g n kamera yang ok, 5.0 mega pixel..lau ikutkan nak beli yang n97 yang sliding tu tapi tak mampu la eden...setakat ari ni, aku pakai nset ni ok la..ada jugak la meragam sikit-sikit...yang bestnya nset ni aku leh wifi la kat mana-mana tempat yang ada wireless...aku suka tangkap gambaq guna kamera ni jugak..pastu terus upload kat fb...hehe...

Seterusnya..heee banyak pulak nset aku ni..nset ke-3 aku adalah iphone tu..korang jangan tipu tetipah ye..nset ni china mari..aku beli kat beijing aritu..murah sesangat..duet kita hanya rm150 sahaja..aku beli kat beijing aritu 300 yuen..tapi langsung tak berguna..hanya jadi simpanan aku ja..bateri cepat abes..pastu charger dia dah la pelik..memory lak sikit..pokoknya memang tak mesra pengguna..so iphone ni aku tak guna sangat pon..masa aku beli aritu orang cina tu kata leh wifi..memang la boleh..tapi kat china la..bila balik m'sia langsung takleh...baik korang tak payah beli la..lau untuk sekadar belagak tu boleh la kot..haha...aku bukan nak belagak la..aku memang nak pakai untuk kegunaan aku..tapi tak dapat..tu yang aku nak kena beli blackberry jugak tu...haha...(angan-angan je ni)..


Ok, yang lagi 2 tu bukan nset aku..tu nset rumet aku..saja nak memeriahkan koleksi putih..huhu...kalau dapat beli blackberry, aku nak beli putih gak..huuu berangan lagi... ~~

8 comments:

cute1986 said...

macam kenal ja hanset hahah

Gee Jah Noor said...

haha..pinjam 2 nset u la rumet.. :P

lAl said...

gila la!!! terbayek punya banyak...

Gee Jah Noor said...

wakaka..jangan tertipu..3 je nset saye..ngeeee

mumun si missrivebell said...

hahaha..
kak gee selalu bawak enset sony masa pergi lepak kat mamak..
eh memang la kene selalu bwk kan? haha

Gee Jah Noor said...

haha..leh pasan ye..mmg nset tu la yg menjadi peneman setia kt ums dlu..hee

| (¡,^^) puut puutt~ | said...

xbagus bahhh beli nset kt cina tu...papa aii penah beli utk my sis tapi nda tahan woo xsmpai 4bulan dh tertanggal hp sliding tu haha bungukss tol

Gee Jah Noor said...

yaa mmg xbagus..pasni xnak beli dah..huhu

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...