My World

My World

Thursday, October 21, 2010

Kereta kena langgar..sob sob... :(


Apa la nasep...sedihnya..malang tidak berbau..sudah jatuh ditimpa tangga...ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari...n nasi sudah menjadi bubur...eh eh apa aku ngarut ni..macam-macam pepatah n peribahasa pulak kuar...huhu..

Aku tumpang sedih atas kesedihan kawan aku..hahaha korang tertipu ngan ayat atas tu..macam keta aku lak kan yang kena langgar...sebenarnya keta kawan aku, isma..keta dia kena langgar petang tadi..dok elok-elok parking ada orang melanggar...apa lagi, sedih tak sangga la kawan..asalnya kitorang ada urusan yang perlu diberesin di kuah...tapi bila keta is ni cedera, kami pon p uruskan pasal keta ni la...

Dari kedai sparepart ke Honda, pastu ke sekolah balik pastu baru la p makan...memang kelaparan yang amat sangat dah..nasep aku lom pengsan ja..hehe...is la kesian, sampai termuntah balik makanannya sebab perut dah masuk angin...

Sabo la is ye, semua ni dugaan...moga-moga urusan pasal keta ni yang belom selesai dapat diselesaikan... ni aku letak gambar-gambar kecederaan keta is..

ni kena simen balik ni..

body kit yang sedikit tercabut..

lampu dalam retak..

Oh ye, lupe nak gitau..kete ni dah siap modified tambah body kit bagai...memang cantik la..macam keta transformers dah aku tengok..mau kawan tak meroyan bila keta kesayangannya cedera..lau aku pon, mesti dah meraung... :P

No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...