My World

My World

Monday, October 18, 2010

Makan Malam Pulak..heee

Tadi siang baru ja aku tulis pasal nasi lemak..malam ni aku nak cerita pasal makan malam pulak...walaupun tengah-tengah bulan ni ketidakcukupan duet, masih tetap nak makan yang best2..huhu...tapi kedai yang kami p ni standard la..tak la mahal sangat pon...aku dah lama tak makan carrot susu..so aku pon order la minuman kegemaran aku tu..kawan-kawan aku lak order jus jugak..cuma namie sorang ja tak order air..sebab dia ada masalah penghadaman..hehe..so dia bawak air hundredplus...

ni la air kitorang...

sementara tunggu makanan, kitorang pon posing la dulu..


tapi yang ni muka aku separuh je..maklumla tangkap gambo sendiri..huhu


bawah ni pulak gambaq aku yang mata kebangkakan..sebab petang tadi tdoq terlewat bangun...tapi aku suka gambaq ni..macam muka baby pon ada..wakaka perasan nak mampus..biarla, janji tak kacau korang kan... :P tudung lak tak berapa jadi..herot petot ja..tapi biaq pi la...heee


Pastu bila makanan dah smpai aku pon menikmati makanan aku...nasi goreng ikan masin..lupe pulak nak tangkap gambar nasi goreng tu..haha..yela sejak menulis blog ni kan, asyek tangkap gambar je..kemana saja pegi bersiap sedia ngan nset aku yang ada kamera tu..nasep la nset tu kamera dia bagus jugak.. =D .. (dalam ati: bile la leh beli dslr ni..)

No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...