My World

My World

Tuesday, October 19, 2010

Seperais Yang Tak Menjadik :P

Sebelom aku cerita apa yang berlaku tadi, aku nak ucap time kasih banyak kat housemate aku yang cuba membuat seperais untuk aku n kak ida, tapi mereka pulak yang terseperais...hahaha...

Aku nak imbas balik macamana bermulanya taktik mereka yang nak buat seperais ni..aku dok tengah online..aku dengar bunyi keta kat luar..housemate aku 2 orang yang kuar tadi udah pulang...dalam ati aku yeyeye depa dah balik...aku lapaq nasi sebenarnya..aku pesan kat diorang tadi...pastu kan, rumet aku ni menerima panggilan talipon..aku tak amek port la sapa yang col rumet aku tu...sebab aku dok sibuk online...

Pastu rumet aku kata 'k khai n el suh g tggu kat luaq..' aku pon pelik jugak..awat pulak ni..aku macam dapat detect sesuatu la..korang mesti tau aku dapat detect apa kan...haha..pastu aku pon kuaq la..tapi tak nampak pon el n k khai..aku pon p la kat keta k khai..perlahan-lahan aku jalan takmau bagi depa nampak..dah nak dekat sampai kat depa aku pon sergah 'haaaaaahhhhh'.. depa tekejut sampai menjerit...hahaa..sory ye, saya memang suka gempaq orang...

Pastu aku nampak el macam menyembunyikan sesuatu..aku nak tolong la depa angkat barang..pastu aku nampak el pegang kotak kek...aku pon ketawa...'hahahahaha...korang nak wat seperais ye'..tengok-tengok korang yang terseperais..aku ketawa lagi..hahahaha...

ni la kek yang diorang beli...

sebab ape housemate aku ni celebrate befday aku lambat? sebab nak wat sekali ngan befday kak ida..befday aku 14oktober..kak ida 18oktober..jadi tak jauh la jaraknya...maklumlah sekarang kegawatan ekonomi..hehe...gurau je my housemate..papepon saya sangat terharu dengan plan korang yang nak wat seperais tu..tenkiu ye...

Happy befday to me n kak ida..

Oh ye, sebenarnya kan, plan diorang camni..diorang suruh aku tunggu kat luar tu maksudnya kat ruang tamu..bukan luar umah..pastu diorang nak suh aku n k ida buka pintu, diorang nak nyanyi...haha aku ni salah paham..ain la ni gtau suh tunggu kat luar..tu la aku kuar...heeee..papepon time kasih banyak-banyak..cayang korang.. =D

No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...