My World

My World

Monday, October 25, 2010

Penat Tapi Seronok..

Aktiviti untuk form 3 hari ni adalah sukaneka...aku n cikgu-cikgu form 3 yang handle..banyak jugak aktiviti yang kami lakukan..sampai tak cukup masa..antaranya semakin jauh semakin sayang, tiup belon sampai pecah, makan buah, makan biskut, ikat kaki dengan tali, cari gula-gula dalam tepung..lagi 1 aktivi tak sempat nak buat iaitu bawa bola pingpong menggunakan sudu...

Arini tak ada gambar..aku tak sempat langsung nak pegang nset yang berkamera tu..aku sibuk dok pegang pembesar suara tu..hehe..kena berteriak bagi arahan kat students..mula-mula pembesar suara tu takdak, terpaksa aku kuatkan suara aku yang pelan ni..macam nak keluar anak tekak pon ada..huhu...

Tapi memang best tengok students ni bersukaneka..riang gembira tak terkata, memang bising la kat dewan geopark tu..dengar 1 sekolah kot..hehe..penat nya la menguruskan depa..bila bagi arahan, leh pi tanya lagi arahan yang sama..tak larat aku nak ulang..tapi memang begitula budak-budak..kenala kita ni bersabar dengan kerenah depa...

After rehat aku bagi students tengok wayang ja..tak larat dah nak buat aktiviti outdoor..depa pon dah penat men sukaneka...oh ya, masa depa tengok wayang, aku bawak beberapa orang budak untuk tolong aku mengecat sempena projek hijau..tak siap-siap lagi dari haritu..betapa sibuknya aku ni..hehe...takpa, aku akan siapkan sebelom cuti sekolah..tadi dapat buat sikit saja sebab terlalu panas..aku pon dah sunburn gila dah ni..sampai ada cikgu yang menegur kegelapan aku ni..heheh...

Lepas mengecat tu aku masuk dewan balik untuk pantau mereka-mereka tengok wayang..lepas abes tengok wayang, aku bagi surat kebenaran waris untuk lawatan ke underwater world esok dan ke cable car lusa...aku pon turut pergi mengiringi mereka..jadi guru pengiring la aku...ngeh2...

yeaaaayyyy sok p lawatan.. :P

No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...