My World

My World

Friday, October 29, 2010

Aku Pemimpin Pandu Puteri..hehe

Pemimpin la sangat.. :P

Tahun ni aku kena jadi guru penasihat pandu puteri untuk sesi pagi...so program yang telah dianjurkan oleh pandu puteri negeri kedah ni aku kena la hadir..nasep la buat kat langkawi...yang lawaknya blom ada baju pandu puteri lagi..apa lagi, meminjam la..hehe..

aku n wanie, ketua guru penasihat sesi petang

Tapi baju t-shirt p beli la tadi..sebab baju t-shirt senang je dapat..baju kurung tu susah..mana sempat nak p tempah dalam masa terdekat ni..nasep la ada yang sudi menghulurkan bantuan..Petang tadi start pendaftaran, pastu ada taklimat...lepas tu rehat, aku balik umah untuk ambil barang-barang..malamnya stay di otel...

Ni aku baru je balik dari tengok wayang..tadi program sampai 10.30p.m..panggung wayang bersebelahan ja ngan otel ni..apa lagi, midnight movie la..hehe..housemate aku pon juin..tapi lepas abes movie diorang terus balik umah...aku balik ke hotel..

Sok pagi nak kena bangun awal..pemimpin-peimimpin pandu puteri akan pergi ke geopark kilim, bersiar-siar di sungai menaiki boat..wooww bestnye...pastu tengaharinya makan kat restoran tangkap ikan...best2...

Blog ni masih lagi dalam penambahbaikan..aku tak sempat edit kesemua lagi...aku cuma tulis entry untuk tengah malam ni..k la, nak p tidur dah...papai...

No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...