My World

My World

Friday, October 22, 2010

Photoshoot Wif My Bf...

Bestnye photoshoot aritu...Thanks bebanyak kepada En. Shaff coz sudi amek gambar-gambar kami..cantik sangat gambar-gambar ni...maklumla kamera nya pon mahal..siap bawak flash lagi...tambah pulak dengan view yang sangat indah waktu petang tu, memang meletopp..hehe

Eh eh aku salah tulis tajuk rupanya..sebenarnya nak tulis BFF (best fren forever)..tapi tertulis BF lak..saja wat gempaq..hehe..pembetulan ye..tajuknye Photoshoot wif my BFF hokay...

Ujung minggu di hari jumaat ini takde aktiviti apa-apa kat sekolah tak tau pulak nak cerita apa...so aku nak tempek gambar-gambar yang aku photoshoot ngan kawan-kawan aku masa kat sabah aritu..9.10.10..

ni la antara gambar-gambarnya...


aku, ija & dira

cantik gile pemandangan waktu ni..

bila leh jumpa lagi tak tau la..

ala-ala fesyen show..kikiki



Lepas pada photoshoot kat Odec UMS tu, kami terus ke PPIB untuk transfer siap-siap gambar tu..kami dok dalam kelas yang dolu-dolu merupakan kelas kami belajar..kira macam imbas kembali la ni..siap posing macam-macam gaya..gambar bawah ni guna kamera aku jela..gambar nya tak la secantik kamera en shaff..huhu...






Dah alang-alang aku tempek gambar photoshoot baru-baru ni, aku nak tempek gambar photoshoot tahun lepas gak..iaitu masa aku n dira nak konvo..tahun 2010 ni ija yang konvo (tu la aku n dira datang sabah ni)..en shaff jugakla yang memphotoshoot kami ni..n gamba-gamba ni telah siap di edit oleh en. shaff jugak..thanks lagi untuk en shaff.. :)

beza tak muka aku setelah setahun berlalu? hehe

suke sangat gamba ni






tempat yang sama..di ODEC...

Gamba yang tahun 2009 ni masing-masing tak bermakeup..yang tahun 2010 kat atas tu saja wat kelainan sikit..hehe...sepatutnya ada lagi 2 orang kawan aku juin, tapi diorang tak dapat...apakan daya...next time lau ada peluang lagi leh berkumpul ramai-ramai n photoshoot lagi..hehe..(mungkin time tu aku dah ada dslr..) tak abes-abes dslr tu...ngeeee ~

No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...