My World

My World

Tuesday, August 16, 2011

Berbuka di EE Burger..



For the 2nd time berbuka puasa kat luar..hari tu kat McD..hari ini kat EE burger..tempat favourite kawan aku yang sorang ni..ain..




wif my housemate..


makanan-makanan kami..ada lagi yang belum sampai..


jus tembikai..menari dan tertarik...


ni air aku..teh tarik ja..maklumlah tak leh minum ais...batuk belom hilang..


laici kang & ais kacang..aku tengok jela..tp dapat gak rasa sesuap dua.. :D


Cepatnya dah masuk hari ke-16 kita puasa..lagu raya pun dah berkumandang kat corong-corong radio..minggu depan dah start cuti raya..tak sabar pulak nak raya tahun ni..tapi baju raya belum siap lagi..dah nak pi ambil tadi..tapi makcik tu belum letak span..esok siap kot..tak sabar nak tengok baju raya..hihi...

Sekian.. :)


2 comments:

~Nana 귀여운~ said...

subhanallah, sedap nye makanan kamu yer..terliur di buatnyer...huhuhu

EE kat mana ye ?

Gee Jah Noor said...

EE dekat berhadapan dgn hotel Vella Vista..kt kuah, langkawi.. :)

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...