My World

My World

Saturday, August 27, 2011

Memasang lampu lip lap lip lap..


Lampu lip lap lip lap..lawak ja bunyi nya..tapi itula nama panggilan untuk lampu yang berkelip-kelip yang ramai orang pasang masa nak raya..entah apa nama sebenarnya aku pun tak tahu..

Kalau bab pasang-memasang ni serah kat kaum lelaki jela..aku boleh ja nak panjat memanjat ni, tapi banyak kerja lain lagi nak kena buat, so suruh ja anak sedara aku gantungkan..hehe

Lampu ni abang aku yang belikan..ingatkan colourful..rupanya 1 color ja..color oren..hantam sajalah..janji ada..pelita tak pasang pun kali ni..sebab musim hujan..kalau pasang pun memang takkan menyala..jadi, tak payahla pasang..tu yang tukar kepada lampu lip lap lip lap..








haaa..barula meriah sikit rumah aku malam ni bila ada lampu lip lap lip lap ni..tambah pulak dengan pertambahan kaum kerabat iaitu family akak aku dari taiping..memang meriah! :D


4 comments:

Rfiyy_tHeGastropod@gUrL said...

mcm bes ja raya kaka nie,,, cm nk join ja.. uuu

Anonymous said...

pacang ar pelita...cane nk men mecun xdok pelita ni.... :(

~Nana 귀여운~ said...

ui...cantik...lip lap berkelip kelip kan? nanti nak beli..huhu

Gee Jah Noor said...

Rfiyy: meh la juin..meriah kt cni.. :D

Anonymous: cmna nk pacang..hujan lorr..

Nana: a'ah yg berkelip2 tu.. :D beli jgn xbeli..

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...