My World

My World

Monday, August 8, 2011

Berbuka puasa di McD sambil bermain Puerto Rico..


Hari ni hari yang dinantikan oleh housemate ku..kerana dia teringin sangat nak makan McD..aku pun tak terkecuali..dah lama rasanya tak makan McD..so hari ini, seawal 6.15 petang kami sudah bergerak memulakan perjalanan dengan menaiki kereta kawanku..Kereta Wira aeroback itu memecut laju, sehinggakan masa yang diambil untuk sampai ke McD Billion hanya 15 minit sahaja.. (apesal gaya penulisan aku dah macam nak tulis novel pulak.. :p)

Sesampainya kat sana..kami duduk di meja dan bermain game Puerto Rico dulu..sementara tunggu waktu berbuka..nak dekat-dekat berbuka baru order makanan..





Dalam 7.20 camtu kami habis bermain..pastu baru aku dan ain pergi order makanan..el dan zam kemas-kemas game tu untuk disimpan..



Nyummy nyummy..sedapnya berbuka hari ini.. :D


aku makan bubur ayam McD je.. :)


kalau datang McD, tak sah kalau tak makan kentang goreng..


Sesudah selesai makan semua, kami bergegas ke masjid berdekatan (Masjid Al-Hana) untuk menunaikan solat Maghrib dan terus tunggu waktu Isya dan seterusnya solat Tarawih di situ..

Dalam pukul 10 aku dah sampai rumah..tarawih di Masjid al-Hana agak laju..lagipun aku buat 8 rakaat ja..he..

Itu ja nak cerita hari ini.. :D

Oh ya..hari ini hari yang ke-8 kita berpuasa..aku nak share doa untuk hari ini..doanya:
“Ya Allah, berilah aku rezeki berupa kasih sayang kepada anak-anak yatim, pemberi makanan, penyebar salam dan bergaul dengan mulia, dengan kemuliaan Mu tempat berlindung orang yang berharap.” Amin Ya Rabbal a'lamin..

Sekian..

1 comment:

FadhDeela said...

sama la kita td pun buka MCD!! sempat lg bermain erk hihi :P

Meh sini: Gambar Sebenar Wanita Menghina Islam!!

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...