My World

My World

Wednesday, August 3, 2011

Dari Sivik bertukar ke Math..


Ape punya tajuk la entry ni..huuu..itula yang berlaku kat aku hari ini..pagi-pagi tadi datang sekolah dapat jadual baru untuk ajar math..kalut malut aku prepare.. :D

Tapi tak pa..aiman tak kisah..subjek apa pun InsyaAllah boleh ajar kalau diberi peluang dan kesempatan disamping dapat aku belajar benda yang baru..cuma sedih jugak nak tinggal kelas-kelas yang aku ajar selama nak dekat setahun ni..sob2..

Tahun lepas memang aku ada ajar math..form 3..dan matematik pengayaan untuk form 4 & 5.. tahun ni sepenuhnya aku pegang kelas sivik..10 kelas semuanya..di samping kena jadi ketua panitia..huhu..jawatan yang tak disangka-sangka kena pegang.. :D

Jawatan ketua panitia sivik tu aku masih kena pegang..cuma aku tak mengajar sivik..jadual baru aku ni aku ajar math utk 4 kelas..2 kelas form 5 dan 2 kelas form 2..Selamat mengajar matematik untuk diriku.. :D

Untuk kelas-kelas yang aku ajar sivik sebelum ni, selamat mendapat cikgu sivik yang baru.. kalau ada apa-apa, boleh cari cikgu kat bilik guru..kot-kot la terindu kat cikgu.. hehe..

p/s: Alkhair fima waqa'.. setiap apa yang berlaku ada hikmahnya..sama-sama kita bermuhasabah diri dan berfikiran positif...aku tetap bersyukur pada-Mu Ya Allah..


baru nak pulang dari sekolah..jummm balik..

2 comments:

Cik Tqah said...

la.. tukaq jadual terus tukaq cikgu? kesiannn hampa

Gee Jah Noor said...

hehe..ok ja..mmg minat math pn.. :D

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...