My World

My World

Friday, August 26, 2011

Melepaskan rindu kat Azmil Hafiz dan Akhyar Auliya..





Petang tadi abang aku sekeluarga datang berbuka kat rumah aku..apa lagi, memang hingaq bingaq rumah aku..ditambah dengan anak abang aku yang belakang rumah..pastu pulak tadi aku keja dok mengkelai ngan oya ja..pandai cakap sungguh dia la ni..pot pet pot pet.. :D

Yang aku dukung ni adik oya..banyak jugak cerita pasal azmil hafiz ni yang pernah aku cerita kat blog aku ni..antaranya kat SINI dan SINI..

Azmil dah makin buas la ni..tak duduk diam langsung..kalau dukung dia memang boleh lenguh tangan..kalau tengok gambar dia ni, merah-merah kat muka dia dah makin pudar..kalau dulu lagi merah dan ada biji-biji timbul..tapi sekarang biji-biji tu dah banyak yang surut..Alhamdulillah..moga kesan merah ni boleh hilang sepenuhnya..



Aku memang suka main ngan oya..dia ni lain sikit..comey macamana taktau..dengan perangai dan keletah dia tu..comey lah..tengok gambar kat bawah ni..qenyeh sakan sungguh...









Oya sangat suka bergambaq..kalau jumpa dia mesti aku suruh dia posing..yang lawaknya dia nak buat peace..banyak kali dah aku ajaq dia..tapi tak jadi-jadi lagi..kesian..hehe..takpa oya, nanti kita cuba lagi..


ni bukan peace la oya..


jangan kacau adik tidoq tu oya...

Minggu lepas aku balik kampung jugak..sebelum ke KL..abang aku pun datang buka posa kat rumah..tapi time tu oya demam..dia jadi senyap ja..n tak banyak cakap..minggu ni baru nampak semangat sikit..

Tak sabar nak tunggu esok pulak..family akak aku akan sampai dari taiping..mereka anak-beranak seramai 6 orang..penuhla rumah aku esok..bila time berbuka kena buat 2 hidangan makanan..kalau 1 hidangan saja, kena buat bulatan besaq..jenuh nak amik lauk..tu sebab kena buat 2 hidangan..kira ada 2 bulatan la.. :D


No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...