My World

My World

Wednesday, November 24, 2010

Aku di Trek Selebriti..haha


*Sesi imbas kembali kenangan dolu-dolu...

Wakakaka..gelinya ketiak aku bila tengok balik trek selebriti ni..aku dah cakap kat ija kalau kena intebiu dengan jimmy, tolongla jangan ajak aku..aku teman je bolehla...

Awal-awal tu okla masa ija yang di intebiu...tiba-tiba...masa kuar dewan kuliah tu, ija kata jimmy nak intebiu kawan-kawan dia..aku pon dah cuak la ni..

Aku suh kawan-kawan kitorang yang lain gi jawab intebiu tu..aku tolak kawan aku, tapi depa tak nak..depa tolak aku balik..kesian la pulak kat ija..jimmy pon dah tunggu lama tu..nak taknak aku ngan dira pon rela dalam paksa di intebiu..huhu...malu tu taktau nak cerita la camna kan..tengok muka aku pon dah tau..merah padam...

Haish dah berapa juta orang la tengok trek selebriti ni kan..memang malu tu kena tolak tepi la..

Disebabkan berjuta-juta (sampai juta ke? ntah le) yang dah tengok trek selebriti masa disiarkan 2 @ 3 tahun lepas tu, aku download kat youtube dan letak kat blog aku ni...yang tak penah tengok lagi tu jangan tekejut tengok aku..aku memang tak reti nak jawab soklan intebiu tu..nervous la katakan..muahaha...

Jum tengok trek selebriti bersama Heliza.. Kalau nak tengok aku, tengok video ni sampai abes ye...hihi


Apa la pandangan korang kan bila tengok aku kat trek selebriti ni...aku tak kisah la korang nak cakap apa pon..aku memang tak mintak dan tak nak di intebiu...memang dah nak lari pon hari tu tapi tak sempat nak lari..hehe...dah la aku tak wat preparation..kot-kot la depa bagi skrip ka ok la jugak kan...ni main hentam cakap je..tapi sikit je pon di intebiu..aku ni lebih-lebih pulak..haha...

Apa-apa pon ia tetap menjadi kenangan yang indah untuk aku walaupun pahit sebenarnya..tapi yang pahit tu la indah bila ingat balik kan..

Okeh itu saja cerita aku..sekian.. =D

*blushing (>_<)

8 comments:

RoSs_NiE said...

i noe jimmy dtg..ketika ni i jd bdk baik d library..hikhik

Gee Jah Noor said...

u mmg nmpak bdk baik je masa kt ums tu..hehe

Ida said...

Best..

Gee Jah Noor said...

=D

cendera jiwa said...

haha... shy2 miaw plak die....

Gee Jah Noor said...

mesti la shy2.. =)

Adlin Farihah said...

ahaha.. okay pe.. x yah lah malu.. and nice video!

Gee Jah Noor said...

hehehe nak malu jugak.. :P

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...