My World

My World

Saturday, November 20, 2010

Kenduri Kahwin lagi..

Aku dok asyek post pasal kenduri kawen ni ramai pulak la yang tanya aku ni 'bila pulak kenduri gee?' huhu taktau nak jawab camna..yang pastinya belom tiba masanya lagi la.. :P

Bila dah tiba masanya nanti aku bagitahu la korang-korang ye..

Arini aku gi dua buah kenduri..1 kat yan dan lagi satu kat alor janggus...tapi yang amek gambar yang dekat yan tu je...so aku tempek la kat sini...cantik jugak hiasan bilik pengantin warna purple...

tumpang berposing jap ye..hehe


cantek...



pelamin


hantaran dari pihak perempuan

bergambar ngan pengantin

on the way balik..panas, so kena pakai spek..hehe

2 ari ni sibuk ngan kenduri je...esok pulak nak gi jenjalan lagi..ke mana? tunggu aku update blog esok..hehe

5 comments:

Namie Amir said...

o yeah...i loiikkeeeeee!!!

cendera jiwa said...

giler la... nasi minyak berturut2.. petanda awal nak bg org lain rase nasi minya dia plak ni hehehe

Fina Fento said...

eh eh ada isma :D

oh. sori.

salam. datang dari blog cik epal :D

ahsfantasy24 said...

akak..
bley da tu slow2,
hehe bina msjd tu indah :)

Gee Jah Noor said...

namie: i loiikeee 2... :P

cendera jiwa: amek berkat..hehe

Fina Fento: hehe w'slm..kawan isma ek?

ahsfantasy24: tolong doakan utk akak ye dipercepatkan jodoh =D

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...