My World

My World

Sunday, November 21, 2010

Photoshoot di Ladang Tebu..heheh


Waahhh ada style lah..dah macam model yang memperagakan baju dan sepek mata...hehe

Opppss gambar di atas tu bukanlah gambar aku...gambar kawan aku..gambar aku kat bawah ni ye...gambar kawan aku ni cantek je..ditambah dengan orangnya yang pandai posing ni...kenalkan kawan aku, cik ismajulian yang akan bertukar status puan ismajulian tak lama lagi...hehe

Bile time gambar aku diambil, rase macam tak cantik je..tak pandai posing la katakan... :P


Pastu sepek apela aku pakai ni..buruk bebeno aku nampak..haha


Tak ketinggalan bergambar ngan si puteh kesayanganku..


isk isk sudah-sudah la gee jah oii amek gambar tengah drive.. :P



Ha cerita hari ni, aku pegi padang besar lagi..merentasi ladang tebu yang begitu indah pemandangan..so kitorang pon berhenti sebentar untuk bergambar..

Pastu dalam perjalanan tu, kitorang snap pemandangan2 yang indah ni...



ni on the way balik

Baru je 2 ari lepas pegi padang besar, arini pegi lagi..dasat betoi la ari-ari berjalan...tapi aku pegi bukan saja-saja...aku teman isma beli bunga telur untuk kenduri dia..dan aku pon beli jugak..bukan untuk kenduri aku ye..untuk kenduri sepupu aku...

Sebelom ke padang besar tu aku bersama-sama dengan isma, mak dan sepupunya pergi ke rumah saudara-maranya di kuala perlis untuk memanggil kenduri nya...(apesal aku guna banyak 'nya' ni??? haha.. biarlah..)


Aku asyek cerita pasal aktiviti harian aku je kan, esok nak buat entry lain la pulak... ('',)

8 comments:

apul said...

xnmpk sgt mcm ldg tebu pun. .^^

Gee Jah Noor said...

ladang tebu di kiri kanan jalan tu..xmaula terjah dalam ladang tebu tu..xpasal2 nanti kami pulak yg kena terjah..hehe

cendera jiwa said...

cantik gambar tu. mcm nak baring atas awan.

Gee Jah Noor said...

cantik..sangat suka gmbar awan n pemandangan2 di kawasan tu..

Nuryani said...

isyh3..beznye ijau2 nyh..^^
suke2!
n kak gee jah pndey jew posing k..;)

Gee Jah Noor said...

ye ke pndai..yani lg pndai posing dari akak..hehe

Namie Amir said...

awan kumulonimbus!!! cantik shangat!!!

Gee Jah Noor said...

cantek giles kn...

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...