My World

My World

Wednesday, November 24, 2010

YOU ARE SWEET BLOGGER LIKE CANDY


Tak penah-penah dapat award, hari ni ade membe bagi award..cik tqah..thanks ye..award ni daripada nurul harnani, http://nurulharnanikasmari.blogspot.com/

Lepas tu aku tag 5 orang kawan aku jugak...

Ross_nie
Ain Redzali
Namie
Kak Ain
Mumun

Kawan-kawanku boleh la mengambil award di blog harnani ye..lau tak nak pon takpa..

Thanks harnani bagi award ni... :D

7 comments:

RoSs_NiE said...

wowww...dpt award..besh2..award tu dtg 1x mcd tak??hikhik

Gee Jah Noor said...

x, award tu dtg dgn lolipop je..hehe..
nk mcD gi beli sndiri..
jum roshni bebile kte lepak mkn mcD ke kepsi ke..hehe

Cik Tqah said...

hehehe..gee mmg cute :P

RoSs_NiE said...

waaa...nak..nak..jom..jom..u gi kl 1hb kan..kita ketemui di kl la..wahhh..ayat cam bukn org kedah..*sengal*

Gee Jah Noor said...

Cik Tqah: Cik Tqah pon ape kurangnye..hehe

RoSs_NiE: wah di kl gitu..ingatkan mo ketemu di kedah..huhu..
1hb takut ndak sempat dong..takut smpai lewat di kl..after blk dr surabaya la boleh ketemu dong..

RoSs_NiE said...

u pegi la 30hb..tak kira..nk berdetink ngan u gak..eh..i bjaya meminjam dslr..jom la kite memothoshot diri sndiri..

Gee Jah Noor said...

uiksss awai tu 30hb..i kna minta kebenaran warden dlu..kalau dibenarkan okla..pastu kena tnya peneman i jgk..kalau dia xdpt 30hb mmg i p 1hb la..nt i roger2 u lain ye..

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...