My World

My World

Wednesday, November 17, 2010

Baju Bertunang?


Cantik tak baju aku ni? ni la asalnya nak buat baju tunang...haha..ok tipu..

Baju ni aku beli masa kat negeri 9 aritu...jenjalan tengok-tengok cantik pulak..terus berkenan..tak tau korang nampak cantik ke tak, tapi aku memang nampak cantik sungguh lah..eh silap, bukan aku lah..aku nampak baju tu sangat cantik lah...dah la warna putih..putih berseri..bila aku pakai jadi berseri tak? hehe..harganya pulak sangat berpatutan, ape lagi grab terus...

Aku bukan nak cari baju tunang pon..nak bertunang ngan sapa la kan..aku nak cari baju raya...tapi bila jumpa baju ni, terus terlintas di fikiran, cantik nye kalau buat baju tunang..salu nya orang pakai putih kan bila bertunang? ke aku je perasan..hehe..so dalam ati aku kata ape tau..kalau raya aji ni ada orang nak bertunang ngan aku, aku pakai baju ni jela...haha ade ke patut camtu...

Benda-benda camni jangan buat main-main ye gee jah oi...ingat bertunang tu suke-suki je ke..mestila kita nak bertunang betol-betol kan...isk ape la aku ni dok cite pasal tunang lak...dah-dah la nak oi...

ok, nak cite pasal raya pulak la..

aku tempek gamba jela..tak tau nak cite pasal apa..raya kali ni macam suram je..kakak aku kat perak tu tak balik..lau tak penuh la umah aku ngan anak-anak sedara aku...

tu dia, ada cahaya..betapa berserinya muka aku..haha tak malu sungguh.. :P



Gamba ni pon, tak sempat nak amek beramai-ramai..aku sempat amek ngan 2 orang anak sedara aku je..ngan mak aku pon tak sempat..bila nak amek gamba ngan dia, dia dah bukak tudung...nak merebahkan diri, baring-baring..biasala usia-usia emas ni...dah tak larat..umor dah menjangkau 62 tahun...

wif imran

ngan amier afiq si debab..

akhyar auliya yang tak nak bergambar ngan aku..mentang-mentang la lama tak jumpa mak ndak dia ni..combong terus..haha takpe2..

Begitulah cerita pasal baju tunang n hari raya aku pada hari ini.. haha.. ('',)

9 comments:

hamzah ian said...

hehe.. baju tunang

cendera jiwa said...

hari raya ni pun org berpakai segak jugak ke... baru tau kot..

pwincess AJA said...

waaah!cantik baju 'tunang' k.gee!hehehe

Gee Jah Noor said...

hamzah ian: hehehe

cendera jiwa: kat sini memang camtu..dari dulu2 lagi..cuma kali ni kurang meriah dah..

pwincess AJA: haha time kacih.. :P

Nuryani said...

sgt cumel lah bju tuh..suke putih juga,hehe..^__^

Gee Jah Noor said...

hehe cumil kan..tengok2 je terus berkenan..

ct kamila said...

tudung n bju matching je..

nice!

:P

Gee Jah Noor said...

hehe memang matching..kalau dpt wat baju tunang betol2 mmg sesuai sgt dh..hehe

joe-an said...

baju tunang ker baju raya ker sama jer..
janji semangat tu ye ^_^

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...