My World

My World

Thursday, November 18, 2010

Bila teringatkan Wondergurlz...

Bila ingat je kat wondergurlz, aku akan tengok video-video yang kena mengena ngan kitorang...

1st video yang kawan aku buat..dan video kedua aku pulak yang buat..aku tak pandai berkata-kata, so aku letak gambar sahaja...untuk ahli-ahli wondergurlz yang pindah tu (roshni, namie, kak khai dan kak ida) tengok la video ni bila teringat kitorang yang tak pindah ni, k...

8 comments:

Imzainieyzulkipli said...

kuat betul persahabatan korang ini.aku salute r.

Gee Jah Noor said...

biasala dah dok serumah, 1 tempat keje, 1 pulau..hehe

cendera jiwa said...

dok 1 pulau mmg la kuat.. kalau dah asing2 susah gak..
so hargailah apa yang ada skng

Tqah Nasir said...

geng cha cha punye citer biler lagik? hohoho

Gee Jah Noor said...

cendera jiwa: betol2..lau dah kemana-mana pon bersama, mmg perpisahan yg terjadi suatu yg amat menyedihkan..tp ape2 pon perjuangan perlu diteruskan..

Tqah: masa geng cha cha berpisah, kami tak wat blog lagi..hehe..insyaAllah nt km wat imbas kembali pasal geng cha2, tp tggu km scan gmbar2 lama kita dolu2 la..huhu

Nuryani said...

kak gee jah ade wondergurlz..kami ade lepakchill,heheh..^__^

Gee Jah Noor said...

lepakchill? cumel nye name..hehe..

Anonymous said...

miss a moment we share togather.. huk huk

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...