My World

My World

Friday, November 19, 2010

Jom Main Kawen-Kawen..Hehe


Opps terlebih sudah..saje je letak tajuk gempaq..nak suh aku kawen sekarang? ohh tidak la jawabnya..aku lom bersedia seperti kawan-kawan aku yang dah ramai mendirikan rumah tangga..hari ni aku ngan membe-membe aku pegi kenduri kawen umah rakan sekerja di kuala perlis..

ketika mahu memulakan perjalanan

macam lama je tak jumpa, padahal baru seminggu..huhu

bergerak bersama-sama ke rumah kenduri

let eat first.. :D

bergambar kenangan di tempat persandingan..

di bilik pengantin pulak..



sempat lagi cik namie, cik zam n cik ain ni..

Pegi kenduri ni, kitorang konvoi 2 bijik kereta..aku ngan kereta aku la, si puteh..lagi sebijik kereta, honda civic cik hanie...

mengancam betol civik hanie ni..jeles den..heee

Perjalanan yang agak panjang pada hari ini sebab lepas je pegi kenduri, kami meneruskan perjalanan ke padang besar...haa itulah tempat orang kata syurga membeli belah...betol ke..entahla...tapi memang ramai la orang yang pegi ke sana...aku beli ape? tak beli ape-ape pon..hehe ye ke? adela terbeli t-shirt sehelai...

Oh ye, dalam perjalanan ke padang besar tu, kami lalu kat kawasan tanaman tebu..Ya Allah luasnya kawasan tanaman tebu ni...rasa macam semua tempat laluan ke padang besar tu dipenuhi pokok tebu..dasat sungguh...

dikelilingi pokok tebu

dan aku berpeluang untuk snap gambar awan yang cantek walaupun tengah drive..jangan tiru aksi ini ye..huhu..


Kat padang besar tu aku banyak beli barang-barang kiriman mak aku yang tak lain tak bukan iaitu beras pulut susu dan beras pulut hitam yang disukai ramai..hehe..bukannya apa, umah aku ni, ada jual sikit-sikit barang runcit..jadi ramai la yang mencari beras pulut ni kat umah kami...

Lepas membeli belah, kita orang menjamu selera pula..kelaparan walaupun dah makan di tempat kenduri..hehe...

dalam perjalanan ke padang besar

aku tak dibenarkan pandang kamera.. =D

window shopping je..

bergambar kenangan di padang besar..

Esok pon pi makan kenduri lagi..2 buah rumah lagi tu...makan free saja minggu ni...hehe.. :P

5 comments:

cendera jiwa said...

bila cik jijah nye pulok ni... asek makan nasi org je..

SitiNurIzzati said...

bestnyer kawen..ble k.gee jah nak kawen?heee

Gee Jah Noor said...

cendera jiwa & SitiNurizzati: bulan doblas tapi tak tahu tahun bile..hehe

Namie Amir said...

suka2 (^_^)

Gee Jah Noor said...

suke sebab ada gambar ampa ek..hehe

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...