My World

My World

Tuesday, November 2, 2010

Meredah Kabus di Gunung Matchincang

Akhirnya berjaya jugak menaiki cable car hari ni...minggu lepas dah pergi tempat cable car ni tapi tak dapat naik sebab hujan n banyak kabus..sian kat students seramai 70 orang..

So, arini buat lawatan ke cable car lagi..dari semalam hujan..dalam fikiran aku mesti hari ni hujan lagi n tak dapatla naik..tapi naseb baik sangat pagi tadi dah tak hujan..hari pon agak cerah..so dalam hati seronok la dapat tercapai hasrat hari ini..

Minggu lepas aku pakai baju kurung, ramai cikgu pakai suaq..kali ni aku pakai la suaq, ramai lak pakai baju kurung...huhu


sempat lagi bergaya dengan spec itam..hehe


memulakan perjalanan naik ke gunung matchincang


air terjun telaga tujuh dari pandangan keta kabel..



kabus di puncak gunung..so tak dapat la tengok pemandangan indah sekitar langkawi..





ni dah nak turun..

Bila dah turun cable car tu sangatlah lapar..aku pon pegi beli makanan...dari jauh nampak students ngah membeli sengkuang...waaa sedapnya..dah lama tak makan sengkuang yang dilapisi kuah rojak..apa lagi aku pon p la beli...emmm marvellous..

sapa yang belom penah makan aku syorkan try la..

Okay, tu je cerita aku hari ni..aku nk p tidor sekejap..mlm nt leh stay up...heheh :P

No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...