My World

My World

Monday, November 15, 2010

Penyelamat dah datang.. :P


Teringat kisah merempit ngan ija masa kat ums dulu...hampir hari-hari gak la kitorang merempit gi kelas n kuliah (lepas ija kuar af)..ingat artis macam ija ni tak nek moto ke..jangan pandang sebelah mata hokay...banyak lagi bideo kitorang merempit, tapi aku letak 1 je dulu...heee

Nak dijadikan cerita, aku n ija baru kuar dari lebri..kitorang nak menuju ke destinasi seterusnya la..masa nak pakai helmet, helmet ija ni problem lak..yang kat depan tu tercabut..dia try pasang balik tapi..tak dapat pon...so die menyebai (ayat org utaqa), die campaknye helmet tu...isk2..(actually bukan campak pon..hehe)..nak kena aku gak la yang pasang ni..aku pon try2 je la pasang..tengok-tengok dapat...hahaha

video

bideo ni aku terjumpa dalam external hardisk aku..saje la nak share kt cni...aku nak cau dah ni..nak p tidon...daaa....

9 comments:

Kuasai minda said...

Wah, hebatnya..!

deqsu said...

waa..bestnye..mesti kt jijah n kak ija ni sempoi abis kn time kt u dlu..=p

Gee Jah Noor said...

kuasai minda: haha men tekan je pon..

deqsu: mmg sempoi sesempoinye...hehe

Tqah Nasir said...

cikgu gee kuat betoi..hahaha

Gee Jah Noor said...

nampak je lembik..tp kuat kan...tetibe..hahaha

Nuryani said...

power gurl..heheh ^^

Gee Jah Noor said...

ahaha power la sangat..senang je tekan tu.. :P

deqsu said...

tp,slagi muda n single..jom kita enjoy!!!heheeh

Gee Jah Noor said...

ha tu la akak tak kawen lagi..nak enjoy dulu..hehe

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...