My World

My World

Friday, December 17, 2010

Acara tidur beramai-ramai di dalam kereta..hehehe


"Bila nak sampai ni?" begitulah suara hati insan-insan di dalam kereta..sungguh jauh perjalanan ke rumah pengantin..

Tapi belum pergi rumah pengantin lagi..malam ni stay kat homestay dulu..esok hari baru ke rumah pengantin...

Sangat lah letih tak tercerita..pagi tadi aku bergilir-gilir drive dengan kawan aku..sampai lah ke klcc..kat klcc berjanji untuk berjumpa dengan pengantin..pengantin perempuan sekeluarga sibuk membeli belah di Jalan Tar..

Lepas dah jumpa pengantin perempuan ni, kami pun bertolak ke selayang baru, rumah penginapan pengantin sekeluarga..

Petangnya tu kami pergi makan-makan di Giant..

Dan selepas itu baru bertolak ke Sabak Bernam..pengantin yang drive kereta aku..sekarang ni aku telah berada di homestay Sungai Besar..

Dengan keadaan mengantuk-ngantuk aku mengupdate blog ini..penulisan pun dah jadi kucar-kacir..hantam saja lah..huhu...

Di bawah ini ada gambar-gambar kami bertidur-tiduran di dalam kereta akibat kepenatan...





Agak-agak betul-betul ke kami tidur?

Sapa yang rasa betul tu memang lakonan kami sangat menjadi..ngeh2..memang terlalu penat dan mengantok..tapi tak dapat tidur dalam kereta..dah cuba tidur tapi susah sangat aku nak melelapkan mata...

Pasni baru lah boleh tidur..sebab aku sedang berada di atas tilam empuk...hehe..

Ok, bye!

p/s: kepada sesiapa yang blogwalking dan menjadi follower blog aku, mintak maaf sangat-sangat aku belom sempat nak melawat blog korang..nanti time aku free aku terjah blog korang ye..tq sebab datang melawat blog aku yang entah apa-apa ni...


2 comments:

dolge hunny mieyra said...

like this :)) teheee ... tdo dgn keayuan gitu ! haha

Gee Jah Noor said...

berlakon semata2 tu..ngeh2..

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...