My World

My World

Saturday, December 18, 2010

Berposing di hadapan Klcc..berposing je hokay! bukan berkissing!


Muahaha..bila dok di hadapan Klcc ni teringat video dua orang budak yang sedang bercangkerama ala-ala di New York tu..budak ke? hmmm kera kot...

Ok, lupakan pasal itu...aku nak letak sikit gambar aku dan kawan-kawan aku berposing di hadapan Klcc kelmarin..sementara menunggu kawan aku lagi sorang datang ambil kami..kawan yang lagi sorang ni merupakan pengantin perempuan yang mengadakan majlis kenduri sebelah pihak lelaki pada hari ini...











Ini pulak gambar semasa semasa singgah di R&R Tapah..




Gunakan semua tempat yang ada untuk bergambar.. :P


Itu sahaja entry yang ringkas..heheh..

Last but not least, peace!



Nanti aku akan update cerita semasa di majlis persandingan kawan aku pulak...bye!


6 comments:

miss sue said...

wah!! pink tu penting..suke pink..hahaha

liyana said...

wah kamu2 sume sungguh bergaya. comel :)

Gee Jah Noor said...

miss sue: pinkyholic ek..hee..

liyana: hehe main hentam posing je tu.. :P

soffya cik bulan said...

he..gee, rugi pulak, pia ni kt kmpg, kalo x bleh jumpa
dh bc entry cik epal.jeles okeh. nk jumpe, nk jumpe!

pasni akn paksa gee dtg kl!

kay yea said...

lepas neh jln kat putrajaya lak..hee~ ;D

Gee Jah Noor said...

soffya cik bulan: hehehe boleh2..nt g dtg kl lg kite jmp..mmg xajak pia pun sbb tahu pia ada kt kg..jgn jeles2 ye, nt 1 ari kita jmp ok...

kay yea: putrajaya dah pegi aritu..heheh

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...