My World

My World

Saturday, December 11, 2010

Suka nya tengok dia...


Anak sedara aku, akhyar auliya yang aku panggil budak nakal semalam tu datang umah aku dengan mama abah dia..nak tengok anak sedara aku yang lagi sorang pulak berkhatan..semalam abang auliya yang berkhatan...

Hari ini giliran imran, anak sedara aku yang duduk di belakang rumah aku..tapi dia tak lekat kat rumah dia pun..rumah aku ni la menjadi rumah dia..suka duduk dengan tok..memang mak aku memanjakan cucu-cucunya..sampaikan imran ni berkhatan pun nak duduk rumah aku..bukan main seronok lagi dia bila umi dia bagi duduk rumah aku...

Berbalik kepada topik.. sebenarnya, aku cuma nak letak gambar-gambar auliya yang baru di snap sebentar tadi...sukanya aku tengok dia makan buah nangka..menikmati betul...


nyummm..tedappnye..


nak lase ke?


tak yeh tak yeh..


jangan la tenyok, nak matan ni...


tedapp giler...


owang tate jangan tenyok...grrrr


uhuwww nikmatnye sampai terpejam mata


iskkk liat la pulak buah nangka ni...


dah le.. jangan le taco tite...


Okay okay, mak ndak takmau kacau dah...he..


ini la anak sedara aku ditemani umi nya...


Nak gi makan nangka la jugak..sedap pulak tengok budak nakal tu makan..ok, chowww..

4 comments:

hudahazwani said...

salam..huda jalan2 terjah kat sini...comel nyer dak tecik nie..kiut la..macam makcik dea..hehe..huda suke budak2..love kids so much!
huda follow blog yer..


http://hudahazwani.blogspot.com/

Gee Jah Noor said...

w'slm..hehe makcik dia xkiut macam die..
tq ek follow.. =D

Iqin said...

alolo..mate die berair kak gee

Gee Jah Noor said...

terlalu sedap makan nangka kot..hehe

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...