My World

My World

Thursday, December 16, 2010

Aku dahulu dan sekarang..







Cuba tengok kedua-dua gambar di atas..7 tahun yang lalu dan tahun ini..ada tak perbezaan zaman dahulu dan sekarang?

Aku rasa muka dan susuk tubuh sama sahaja kan kan..hee..

Kawan-kawan aku pun sama ja, tak ada la berubah mana pun..cuma yang pelik, kalau orang tengok gambar aku, depa akan kata, muka dulu dan sekarang sama, tak berubah langsung..ehh ye ke..bukan korang pun sama jugak ka..kawan-kawan aku ada yang jawab kami ni makin comey..makin berisi..

Tak gitu Cik Tqah? he..

Cik Tqah ni ada blog jugak..boleh lah berkunjung ke blog nya..atieshaadriana.blogspot.com

Masa aku sekolah rendah dulu, aku ni kecik sahaja orangnya..masa naik form 1, ramai kawan-kawan yang tinggi dari aku..tapi masa form 3, aku dah tinggi dari depa semua..haha..maklumlah hormon-hormon ketinggian tu baru ja aktif masa aku form 2.. :P

Ni gambar aku form 1..cari lah aku kat mana kalau pandai.. =D




Form 3 pulak, ha ni aku jadi penolong ketua kelas..kalau dah penolong tu mesti la dok sebelah guru kelas kan...




Kalau korang perasan, aku memang suka letak gambar kat blog kan..memang aku ni jenis yang suka bergambar..kat sekolah dulu masa tak dak kamera, aku siap pinjam kamera kakak ipar aku lagi..sanggup simpan duet sekolah untuk beli kodak dan untuk p cuci gambar tu..

Gambar dengan kawan-kawan sekelas aku masa form 3..


dengan farihah & asela


dari kiri: maszura, fariza, aku, ruhaida, diyana & sharina..rindu kamooo semua!


Seterusnya masa form 4, aku dapat masuk kelas sains..masa kelas sains ni la aku jumpa kawan-kawan yang gila-gila yang menggelarkan diri sebagai geng Cha Cha..aku pun termasuk sekali la dalam geng ini.. :P


dari atas kiri: aku, asela, an, tqah, farihah, marina & ruby


kami round sekolah untuk bergambar..hee


geng kami paling bising dalam kelas..hoho


gelak sakan nampak..


kami lah Geng Cha Cha


kalau boleh semua port kt sekolah nak bergambar..tapi nasib kodak ada 36 saja..terpaksa berjimat.. =D


SMK Tunku Abdul Aziz..rindu sama kamu..


kami juga aktif membuat pameran..heheh


siapakah gerangan yang menyembunyikan diri itu?


majlis perpisahan 5Na..(ramai yang tiada dalam gambar ini)


Ohhh aku sangat rindukan zaman sekolah..rindukan kawan-kawan..rindukan cikgu-cikgu..rindu nak naik motor pegi sekolah..

Apesal aku bermood rindu je ek sekarang ni..hari tu rindu kat sabah..aishhh macam-macam je lah..

Lepas ni rindu ape pulak ye? rindu nak bercinta kott...

Opsss..belum tiba masanya... ('',)

5 comments:

Cik Tqah said...

nak loike boleh? hohoho. thnx gee.. malu la.. muke zaman kuruih.. adoii

Gee Jah Noor said...

hehe..biasala..comey ape.. =)

Liyana said...

rindu zmn sekolah jugak..

Anonymous said...

yes.. gamba aku lansung xde.. miahahahahh!!!

>>mrkamen rider y sgt tiuut :)

Gee Jah Noor said...

liyana: marilah kita berindu-rinduan..hehe

Anonymous: time kasih hg sudi komen kt blog aku ni wahai mrkamen yg tiut..

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...