My World

My World

Monday, December 13, 2010

Aku Cinta Kamu (Aishiteru)..






Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan terus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu

Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu ku curiga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan

Saat kau jauh disana rasa cemburu
Merasuk kedalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

[*]
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku

[**]
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru

Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah
Ku mohon kau kembali

Kimita tuokukitemo
Kiminoi shuaguaratala
Shiniteruyo shiniteruyo

Back to [*][**]

Wo wo wo..a a ai aishiteru

Sukanya lagu ini..first time aku dengar aku dah suka..saja nak melayan perasaan malam ini...hehe.. ok dah! cau cincau ('',)

6 comments:

ellya said...

lor gee baru tau ker lagu nie, ell dh lamer dgr..

Cik Embun said...

like diz song...

Bella said...

lagu yg tnggal knangan..
dgnn ex-boyfie..tp smpai skunk still suke lgu ni..:)

Gee Jah Noor said...

ellya: baru je tahu..hehe

Cik Embun: best kan..

Bella: mesti masih ingat kt ex-bf lg kn..hee

cik kia said...

superr duper likee ;D

Gee Jah Noor said...

me too.. :)

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...